środa, 10 maja 2023

To była seria świąteczna

 I to nie na ostatnie Święta ta seria...
Pomyślałam, że pokażę te zakładki razem, bo w gruncie rzeczy są bardzo do siebie podobne.

Dekupaż czyli drewniane (sklejkowe) bazy, farba biała i złota, ścinki serwetek, pędzelki, sznurki, koraliki, odrobina kleju Magic, lakier i mnóstwo dobrej zabawy 😁.

Pokazuję po kolei, każda strona każdej zakładki inna ;).






Lubię w sumie robić takie zakładki, choć te wyszywane są bardziej nieobliczalne, jeśli chodzi o końcowy efekt. Miłe zagadki. Natomiast nie da się ukryć, że te dekupażowe robią się szybciej (czasu schnięcia lakieru nie liczę, liczę aktywny czas nad zakładką).

Myslę, że to byłu miłe a niezobowiązujące upominki na Boże Narodzenie 😂.

PS. Blogger szaleje. Znalazłam dziś w spamie 30 (!) komentarzy. Większość sprzed paru lat, wstawione w ten spam w ostatnich dniach. Szczególnie komentarze w formie uśmiechu 😂

12 komentarzy:

  1. Dobra to już się nie będę uśmiechać 😷nie chce trafić do spamu, przeglądam spam za każdym razem jak wstawiam komentarze, zawsze coś tam wpada.
    Jeśli chodzi o zakładki to faktycznie to fajny pomysł na drobne upominki..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ uśmiechać się można, a nawet trzeba :). To były takie komentarze z uśmiechem solo.

      Tak, chyba się sprawdził ten pomysł. ;)

      Usuń
  2. Ja dopiero niedawno odkryłam, gdzie blogger przechowuje komentarze. Wydobywam je starannie ,z tej zamrażarki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tam zaglądam co jakiś czas. I zasadniczo rzadko coś jest, chyba że ktoś komentuje kilka wpisów pod rząd. Ale te stare komentarze były normalnie na blogu i raptem maszyna wrzuciła je do spamu. Niektóre sprzed siedmiu czy ośmiu lat! Takie, na które odpowiedziałam!

      Usuń
  3. Świetne. One naprawdę są takie cienkie, czy tylko aparat je odchudził? Aż muszę skontrolować spam w moim bloggerze. Ciekawi mnie to, że "dziwne" komentarze są u mnie przepuszczane, a niektóre normalne właśnie tam trafiają...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, te zakładki są szczupłe, wąskie. Te pokazywane poprzednio były szersze.

      Usuń
  4. Zakładki są wspaniałe, każda jest taka!!! Moi zdaniem są również bardzo romantyczne. :) Mam to samo, nagle znalazłam wiele komentarzy w spamie. Sprawdzam go regularnie, a tu niespodzianka... nagle pojawiają się komentarze sprzed paru lat... aj ten nasz blogger. :D Pozdrawiam cieplutko. :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję najserdeczniej. Tak są romantyczne i mam nadzieję, że się podobały.
      Żadne narzędzie nie jest doskonałe jak widać. Ja teraz walczę z nowym edytorem wideo. Fajny, ale też brr.

      Usuń
  5. Piękne są te zakładki. Tchną klimatem z powieści Jane Austen. Mnie niestety do dekupażu zniechęciło lakierowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, jakie miłe porównanie. Ale chyba masz rację.
      Tak, lakierowanie to bywa ten trudny moment.

      Usuń
  6. Śliczne są, retro trochę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Dekupażowe w ogóle mi się tak kojarzą.

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.