czwartek, 22 czerwca 2023

Gubię się

Gubię się w tym co pokazałam, czego nie, co warto, czego nie warto, co mam już na komputerze, co tylko na telefonie (jeszcze). Na dodatek telefon nie zawsze chce współpracować z komputerem. A życie pędzi, dużo się dzieje.

Dziś zatem będzie wpis antycypujący przyszłoroczną Wielkanoc. I - o dziwo - nie będzie to zakładka. Powstało w minionych miesiącach kilka pobożnych obrazków. Większość w wersji minimalistycznej, jeden taki bardziej na bogato. I ten ostatni tu pokażę.

Obrazek nie jest duży, ale i tak trochę czasu te krzyżyki zajęły. Ciekawe efekty daje ta cieniowana mulina. No i trochę wspomogłam się innymi kolorami :)

 Wyszło w sumie nieźle, choć do końca zastanawiałam się, czy to był na pewno dobry pomysł z tym quasi-passepartout. 

A - jeszcze banerek zabawy :) (link jest po prawej stronie)


 



14 komentarzy:

  1. Mnie się to passepartout bardzo podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Passepartout bardzo trafne. Pomyślałam sobie, że dla osoby nieobeznanej te znaki wyglądają niezwykle tajemniczo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właścicielka miała trochę problemów z odczytaniem.
      Ale to właśnie cały smaczek jest z tą tajemniczością :).

      Usuń
  3. Nie znam się, ale wizualnie wygląda bardzo sympatycznie :) Uściski .

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też się podoba od strony wizualnej. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Wizualnie ten obrazek bardzo ładnie się prezentuje :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały obrazek. Nawiąże do komentarza Agnieszki, bo tez tak mam:) Słowo JESUS na Twoich krzyżykowych cudach wkomponowane jest w taki sposób, że na pierwszy rzut oka, go nie widać. Dopiero potem odkrywamy tajemnicę. I to właśnie mi się bardzo podoba:)
    Agajko, czekam na Twoje grafiki i zabieram się do pracy:)
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, napisze wreszcie. Może coś mi się uda.
      Lubię bardzo tę tajemniczość - tak jak w życiu.
      Uściski

      Usuń
  7. Mnie też Agato obrazek bardzo się podoba... no i za każdym razem szukam tego napisu Jezus.... haha taki nieoczywisty jest do znalezienia i to jest ciekawe i fajne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się i bardzo mnie takie komentarze podnoszą na duchu ;)

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.