niedziela, 9 lipca 2023

Lipcowo na kolejną Wielkanoc

 Dużo się dzieje. I tego, co miłe, i tego, co trudniejsze .

Zakładek też trochę się robi.

Ale czasu albo i sił na blogi brak. No nie da się wszystkiego.... Wcale to nie jest odkrywcze.

Ale jest zakładka na lipiec do zabawy u Małgosi.

Zakłądka, którą robiłam bardzo długo.  Zawsze zaczynam od wyszycia napisu - tutaj po skończeniu okazało sie ,ze zrobiłam błąd! Zastanawiałam się, co z tym zrobić i dopiero po jakimś czasie doszło do mnie bardzo "odkrywcze" - trzeba spruć😂😂 .  No to sprułam ten niewłaściwy kawałek i uznałam ,ze nie mam już nici stanowiących tło. Wtedy zaczęłam haftować resztę zakładki. Z przerwami.... Potem znalazłam te nici na tło i tak w końcu w ostatnich dniach czerwca sfinalizowałam pracę po kilku miesiącach.

Ale warto było poczekać.

A ponieważ Małgosia lubi ładne zdjęcie, postarałam się tym razem bardziej :). 

W tle na zdjęciu powyżej jest szuflada czy skrzynka, którą kiedyś już pokazywałam. Nie wiem czy to nie jest pierwsza moja praca z tymi różyczkami.

Na dolnym zdjęciu zaś macie karteczkę z kalendarza, którzy dostałam (na specjalne zamówienie) z Irlandii, z nader adekwatnym cytatem. 


To jeszcze banerek dla porządku. Wejscie do zabawy w szpalcie po prawej. ;)





8 komentarzy:

  1. Piękna zakładka! Kolorowa, jest w niej dużo radości! Brak czasu, to jakaś plaga, ale ważne, że udało sie choć chwilkę wygospodarować i pokazać nam to cudeńko.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo radosna ta Twoja zakładka. Szczególnie pod względem kolorystycznym. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jakoś ostatnio takie wesołe kolory mam pod ręką.

      Usuń
  3. Zakładka pogodna, lipcowa właśnie. Zdaje się, że chwilowy brak "odpowiednich" nici dobrze się jej przysłużył.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że chyba masz rację. Był czas pomyśleć.

      Usuń
  4. Wspaniała zakładka Agatko. Życzę, by wszystko poukładało się po Twojej myśli, wszelkiego dobra kochana.

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.