czwartek, 2 listopada 2023

Z prezentem i losowaniem (błogosławieństw)

 Są takie niespodziewane momenty, że rozdane kiedyś tam dawno zakładki czy zawieszki wracają w postaci innego rękodzieła. Nie chodzi mi tu o umawiane "wymianki", tylko o całkowicie zaskakujące prezenty. Takim właśnie niespodziewanym podarunkiem był prezentowany dziś razem z zakładką  koszyczek. Denko ma ze sklejki, reszta wykonana szydełkiem z grubego sznurka. W sam raz do pomocy, by po biurku nie wędrowały chaotycznie kremy do rąk...


Sama zakładka też wydaje mi się godna uwagi. Uporządkowana, symetryczna, spokojna, ale nie nudna. Rozweselająca listopadowe słoty i mroki i doskonale współgrająca z listopadowym słońcem.


Edytowałam wpis. Nie dałam rady przygotować tradycyjnego losowania błogosławieństw na 1 listopada. Przepraszam, jeśli ktoś czekał. Gdyby jednak ktoś chciał, to oczywiście w dzisiejszych czasach wszystko jest utechnicznione. Tutaj jest możliwość losowania. :)

https://fb.watch/o4sNeQIUCh/


Nowych Obserwatorów odsyłam do wpisu z ubiegłego roku po -> wyjaśnienia. :) 

Pozdrawiam serdecznie w drodze.

12 komentarzy:

  1. Oba przedmioty cudne! Zakładka ma prześliczne jesienne kolory:) Śliczny wzorek:)
    Serdeczności:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Edytowałam, mam nadzieję, że jeszcze zajrzysz. 💛🧡

      Usuń
    2. Zajrzałam i wylosowałam. Dziękuję:)))

      Usuń
  2. Piękna ta zakładka. Styl romański, a może nawet bizantyjski, jak mozaika w starych kościołach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie kolory są na posadzce w Christ Church w Dublinie.f

      Usuń
  3. O tak! Tą zdecydowanie jest w jesiennych barwach 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzę dziś po takich wielkich klonowych liściach....

      Usuń
  4. Pięknie :) Wiele zdrowia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba. Po jakimś czasie to trudno nawet myśleć, ze to ja zrobiłam :D.

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.