poniedziałek, 6 listopada 2023

Listopadowo z wielkanocną zabawą


Zabawa u nieocenionej Moon Primitive. Wielkanocna.

U mnie - jak niemal zawsze - zakładka. Ale ponieważ chwilowo bliżej nam do Adwentu niż Wielkanocy, mamy pewne odstępstwo od motywu, który u mnie towarzyszy tej zabawie od blisko trzech lat. Przypomina za to cykl, który pojawiał się bardzo dawno - zakładki z cytatem.

Sm wzór tła też trochę nawiązuje do zakładek sprzed wielu lat. Podoba mi się to złudzenie głębi wywołane ułożeniem kolorów. I - jak widać - nadal energetycznie :). A ogonek zakładka ma z lewej strony, bo tak wyszło lepiej z układu kratek.

A przy okazji - jak myślicie, od czego zaczęłam wyszywać tę zakładkę?

Pozdrowienia serdecznie.

A, jeszcze banerek (link po prawej).



14 komentarzy:

  1. Zaczęłaś ją wyszywać od sigla biblijnego? W każdym razie - jest bardzo ładna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest, myślę,że najpierw wyszyłaś namiary bibilijne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Przeczytałam ten komentarz, gdy sie zalogowałam, by go dodać 🧡

      Usuń
  4. Bardzo ładna i świetne złudzenie głębi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. To takie bonusy, o których niekoniecznie myślę przy planowaniu wzoru.

      Usuń
  5. Fajne z tym odesłaniem do pisma św....

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo inspirująca zakładka. Kolory super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Zawsze mnie cieszy, gdy ktoś mówi, że mu się podoba to, co robię.

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.