czwartek, 6 czerwca 2024

Domki na drobiazgi

 Dwa z nich zrobiłam już dość dawno, ale wymagały dokończenia. Dwa zrobiłam w tym tygodniu z myślą o kiermaszu.


Domki są bardzo wdzięczne, nie za duże i nie za małe - jakieś 11 cm wysokości. Są to tak naprawdę skrzyneczki z szufladką.


Doskonałe jako ozdobny schowek na coś niewielkiego: spinacze, cukierki...


Pomyślałam nawet, że przez te okienka może się wysuwać wstążeczka czy tasiemka. Na przykład można tam włożyć szpulkę wstążeczki do pakowania prezentów.

Generalnie to są bardzo wielofunkcyjne domki :) i najzwyklejszy dekupaż. Dno każdej szufladki podkleiłam cienkim filcem, żeby się lepiej wysuwała.

Jeden już znalazł właścicielkę 🙃


16 komentarzy:

  1. Bardzo fajne domki, i piękne kwiaty na nich. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczne! Zdecydowanie na cukierki. Czekoladowe w jednym, a krówki w drugim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och jak miło. Hm. Może na ten kiermasz coś tam wrzucę?

      Usuń
    2. U mnie ten z krówkami szybko by się zniszczył:DDD

      Usuń
    3. Eee one trwałe są...

      Usuń
  3. Świetny pomysł i super wykonanie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne. Dużo radości mi sprawiła ta praca.

      Usuń
  4. Jeju, cudne! Tak, zastosowań znalazłoby się wiele.
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Poszły jak świeże bułeczki. ;) Będę robić więcej.

      Usuń
  5. Nie tylko piękne, ale i praktyczne.
    Miałaś super pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, pomysłowe i praktyczne "osiedle" :)

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.