wtorek, 11 czerwca 2024

Kto lubi paski?

Pudełko w paski. Marynarsko - patriotycznie wyszło, bo znalazłam tylko czerwone paski. (Kiedyś miałam też takie granatowe).


Jak widać jest to bardziej skrzyneczka niż pudełko. I ma rączki ze sznurka. Założenie tych rączek było chyba najtrudniejszym elementem pracy 😅.


Tym razem dno wyklejałam oszczędnie. Akurat został kawałek nieco węższy niż dno skrzynki. Uznałam, że nieco powietrza po bokach na dnie doda lekkości całości.


Od spodu za to jest wszystko czerwone 😉. 

Ta skrzynka kojarzy się bardzo wakacyjne, chyba przez połączenie sznurka z paskami. Wdzięczne toto. 😀


10 komentarzy:

  1. Oryginalny wystrój pudełka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Właściwie pasków nie lubię (ani kratki, ani figur geometrycznych), ale to pudełko wygląda wakacyjnie i piknikowo, że aż mi się weselej zrobiło w ten pochmurny dzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przez te sznurkowe rączki pewnie :D :D. Mnie się też wydaje bardzo wakacyjne.
      Cieszę się, że odrobinę radości przyniosło :D.

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.