wtorek, 20 sierpnia 2013

Morza południowe

Na przekór szaroburej i deszczowej aurze za oknem przedstawiam zakładkę, która jakoś tak niespodziewanie powstała przez ostatnie dwa dni. Inspiracji dostarczyła jedna z tych, które jeszcze czekają na publiczną prezentację. Zakładka jest kolorowa, wesoła, płomienna nawet. Kojarzy mi się z czystą, nieskażoną przyrodą, z naturalnym pięknem świata niezniszczonego przez ludzką głupotę, zawiść i chciwość. Są jeszcze takie miejsca na ziemi, choć jest ich chyba coraz mniej...
Niech więc będzie to zachęta do pracy nad zachowaniem i budowaniem piękna świata. Tego wokół nas i - przede wszystkim - tego w nas. I do wkładania wysiłku w odszukanie i zobaczenie tego piękna....
:)



20 komentarzy:

  1. a ja widziałam jedną z Twoich zakładek "na żywo" :)))) i strasznie mi się podobała!!!
    Ta również jest przepiękna :) Nieustannie podziwiam inwencję twórczą i cierpliwość w tworzeniu! Buziaki wielkie :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo udany egzemplarz! W jakis sposob kojarzy mi sie z ta, ktorej jestem szczesliwa posiadaczka. O moze zrobie zdjecie i uda mi sie tu wkleic. Chyba jej nie widzialam na blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi sie wydaje udany ;)) Hm... nie ma na blogu mówisz? Aż niemożliwe.... Tej pierwszej? A może na którymś "ukrytym" zdjęciu jest? Tu się obrazka w komentarz chyba nie da wstawić

      Usuń
  3. Są takie piękne miejsca na ziemi!
    I Twoja zakładka piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są. Choć te zupełnie nietknięte przez człowieka to raczej daleko.
      Dzięki :)

      Usuń
  4. bardzo interesujący wzór :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodobały mi się wariacje na temat gwiazdkokrzyżyków :)) Tych, których gdzieś tam nie widziałyście :P

      Usuń
  5. Tęczowo nad tym morzem... i tak pogodnie :)
    Ściskam... i czekam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to morze południowe, gdziś z drugiej półkuli i z pogodnej częci opowiadań Londona...
      Ja też...

      Usuń
    2. chciałam powiedzieć, że też tam będę ;)))

      Usuń
    3. od godziny wiem, że serio ;)))

      Usuń
    4. Znaczy w niedzielę? Ale bomba :)

      Usuń
  6. Kolory inspiruja do wielu rzeczy...
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
  7. Ha masz racje. Moja piekna nazywa sie jesiennie wiosennie. Hmm wlasciwie gdyby zrobic taki sam wzorek ale a. monochromatyczny b. w bardzo jaskrawych kolorach ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy... powtórka kwiatków w sumie była niedawno... ale skoro się podobają :)))

      Usuń
  8. Dostałam swoją zakładkę !jest prześliczna!:)))
    Dziękuję!;*

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.