czwartek, 22 sierpnia 2013

Refleksyjna

Od początku, jak tylko pojawiło się to zamówienie, wiedziałam, że bedzie to zakładka niezwykła, ze sporą dawką emocji. Bo robiona dla konkretnej Osoby - a tak robi się jednak inaczej. Nie poszłam na łatwiznę - nie zrobiłam lukrowego cacka wyłącznie w ulubionych kolorach.... Ale ten ulubiony akcent kolorystyczny jednak musiał być. I jest :). W miarę jak zakładka powstawała, rodziło się we mnie przekonanie, że będzie to trzecia w historii zakładka z cytatem. Wybieranie cytatu trwało dość długo, potem jeszcze sporo się nabiedziłam nad sensownym umieszczeniem literek i cyferek (i mam nadzieję, że tego nie widać). I tak powstała jedyna w swoim rodzaju zakładka refleksyjna, która cieniowane tło zawdzięcza eNNce, bo to od niej przywędrowała ta niezwykła mulina :)


Dziś zakładka znalazłą się w rękach Właścicielki (ucałowania jeszcze raz) i mogę ją tu pokazać w całej pełni. A cytat (wiem, już z nim jedna zakładka była) jest jednym z najważniejszych dla mnie i mam nadzieję, że zaowocuje spokojem serca, tak jak u mnie :)

PS. Miło jest spotkać w realu osoby znane tylko z nicków i czasem nawet odkryć, że nie tylko z nich!!! Świat jest mały.... Dziękuję!!! Serdeczności dla Czterech Miłych Pań :) I jednego Miłego Pana - oczywiście

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo cieszę się, że Ci się podoba. Ta Twoja od E. też jest prześliczna i chyba podobna w kolorycie troszkę. :)

      Usuń
  2. Dziękuję za prezent cudnej urody i za bardzo miłe spotkanie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo cieszę się, że Cię poznałam i dziękuję za spotkanie :)

      Usuń
  3. spokoju serca bardzo potrzebuję :) zakładka znajdzie miejsce w książce, która również jest prezentem od serca od osoby, którą niedługo spotkasz. Mam nadzieję, że z połączenia Waszych dobrych myśli wynikną same piękne owoce.
    Liczę na to :)
    Jeszcze raz dziękuję za wszystko :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emko kochana, ja w ogółe mam nadzieję, że to zdecydowanie był pierwszy ale nie ostatni raz:) no i liczę na te dobre owoce :)

      Usuń
  4. no!
    to i u Ciebie zaczął się blogowy real ;P
    super!
    P.S.
    Takie znajome te literki :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wykonania:-) Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakładka niezwykła,tym cenniejsza że z cytatem.Jakże obiecujące są następne wersety 12 i 13.Mam nadzieję że dobrze odczytałam drugą literkę po J -to r a więc cytat z Jeremiasza?Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepraszam wstawił mi się podwójny komentarz .Agajo,chętnie podzielę się z Tobą cieniowanymi mulinkami jeśli chcesz do zakładek.Daj znać na maila
    elzusia@poczta.onet.pl
    Ela

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.