poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Niebieska - z charakterem

Niebieska powstała już sporo czasu temu i nawet przejechać kawałek Polski zdążyła. To była ciekawa praca, bo jakoś miałam niedobór moich ulubionych nieco rozmytych kolorów i sięgnęłam po ciut ostrzejszy żółty. Lubię takie kwadraciki, powoli się to wypełniało, nawet powstało złudzenie trójwymiarowości (nie wiem czy widać takie zółtozielone drobiazgi), ale ciągle nie umiałam dobrać tła. Wreszcie wszedł mi w ręce ten ciekawy odcień błękitu. Prawdę mówiąc, do końca nie byłam w pełni do niego przekonana, ale całosć wyszła chyba nie najgorzej. W każdym razie podoba się temu, komu ma się podobać. Ciekawe też, że na początku sądziłam, iż góra będzie tam, gdzie obecnie dół - czyli w trakcie pracy zakładka obróciła się do góry nogami! Ma charakter jednym słowem. :)
No i ogólnie jest taka - letnia (od lata, nie od letniości):

8 komentarzy:

  1. faktycznie letnia, taka owocowa, truskawkowo, malinowo, gruszkowo, wiśniowo....mniam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. trójwymiarowa, kolorowa, charakterna.... jednym słowem wyjątkowa :)
    :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest bardzo wyrazista przez te wyraziste kolory :)
    Przyciąga oko natychmiast... i intryguje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama wrażenie, że jest inna od wszystkich, któe dotąd zrobiłam :)
      Ale czekam na Twoje nowe i niezwykłe :))

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.