piątek, 23 sierpnia 2013

Rafa koralowa

Rafa koralowa powstała wcześniej niż Morza południowe. Oczywiście chodzi o zakładki a nie o zjawiska przyrodnicze :))). Ale ponieważ planowane było już wtedy pewne spotkanie, rafa koralowa czekała cierpliwie w ukryciu na ukazanie się światu w całej kolorowej pełni.
Dlaczego taka nazwa zakładki? Kiedy w rozmaitych oceanariach i akwariach oglądałam ryby z raf koralowych, zachwycały mnie zawsze feerią barw i kształtów. Nie poszalałam sobie tutaj co prawda za wiele w kwestii kształtów (wiwat gwiazdkokrzyżyki czy też krzyżykogwiazdki), ale w kwestii barw i owszem. I ta zakładka spodobała mi się tak bardzo, że potem natychmiast powstała następna podobna. No i kosztowała mnie troche nerwów, bo wyglądało na to, że zabraknie mi niebieskiej muliny w tym unikalnym odcieniu. Na szczęście, gdy już, już wydawało się, że koniec, odkrywałam w pudełku nowy motek.
Mam nadzieję, że te kolory będą dobrym akcentem i przypomnieniem o pięknie świata i niezbadanych drogach Opatrzności . :)


21 komentarzy:

  1. na żywo jest jeszcze piękniejsza :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakładki zyskują przy bliższym poznaniu. :)
      ale się ciągle cieszę :*

      Usuń
    2. A wiesz jak mi ładnie w szmaragdowym szalu? też jestem w nim piękniejsza niż zwykle! Dzięki!!! Buziaki!!!

      Usuń
    3. nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę! gdybym przewidziała całą resztę kupiłabym takich szali z dziesięć :***

      Usuń
  2. Jest śliczna, kocham takie kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  3. coraz bardziej złożone wzory, bardzo mi się podobają, jak wszystkie inne zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki komentarz mobilizuje do wymyślania nowych rzeczy :)

      Usuń
  4. Podziwiam,podziwiam Twoje zakładki Agajo:)
    Podobnie jak zakładeczki Ennki;-)
    I cieszę się bardzo,że mogłaś poznać moja '"{siostrę bliźniaczkę" :)))
    Wspaniała Dziewczyna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mogę napisać maila;( Poczta mnie nie kieruje:((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moja rafa koralowa jest prześliczna i ...ciągle nie mogę uwierzyć, że to wszystko tak wyszło:))

      Usuń
    2. Teraz mam troche dorywczy kontakt z internetem ale mail z bloga powinien działać. Napiszę ale nie od razu...

      Usuń
  6. Twoje zakładki podpowiadają mi pomysły na abstrakcje, są piękne i mają świetne zestawy kolorystyczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo :) I czekam w takim razie na te abstrakcje!

      Usuń
  7. Przyszłam do Ciebie za Miśką i Emką, a One, wiadomo, znają tylko Niezwykłych Ludzi, no i wsiąkłam:))) Podziwiam i pozdrawiam najpiękniej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu... wniosek bardzo słuszny..... Agaja jest naprawdę Niezwykłą Osobą :)

      Usuń
    2. I tu powinnam się zarumienić :)
      Basiu witam Cię serdeczne!!!

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.