wtorek, 15 października 2013

Niełatwa :)

No właśnie. Zasadniczo zgodna z zamówieniem i z obietnicą. Spodobała się niektórym domownikom. I całe szczęście, bo ja byłam pełna obaw czy to jest taka zakładka jaka być powinna. I tak patrzyłam i patrzyłam... Lubię takie odcienie purpury i fioletu. A na dokładkę tło (te najjaśniejsze partie) w sztucznym oświetleniu robi się jakby srebrzyste. Ale w naturalnym świetle za nic nie chce się przyzwoicie sfotografować, więc tylko Właścicielka potrafi ją ocenić odpowiednio. Z odrobiną niepokoju w sercu wysłałam ;)


Tak króciutko, bo jednak podróżowanie jest męczące pomimo uroczych chwil...

14 komentarzy:


  1. Piękny cytat na pięknej zakładce;)))
    Podziwami:)
    Na kiedyś kiedyś poproszę Flp 4,13 ;))
    Albo mnie nauczysz??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobię, zrobię. Tylko będziesz musiała trochę poczekać. Nauka - jak najbardziej, tylko kiedy? NA razie widzę przyszłosc jako milion rzeczy które powinnam robić już.

      Usuń
  2. Piękna zakładeczka! :) Podobają mi się róże i fiolety .... dzieci mnie zaraziły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona naprawdęna zywo jest ładniejsza. Jateż lubię fiolety i śliwki (róż niekoniecznie) - co jakiś czas inna gama kolorów jest moją ulubioną.

      Usuń
  3. Zakładki z cytatem mają szczególną wartość!
    A może kiedyś będzie u Ciebie takie candy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, dla Ciebie - zgodznie z obietnicą - "się" robi :) Zamówienie na konkretny cytat jeszcze możesz złożyć
      Candy - musiałabym mieć większy zapas. Może kiedyś tak...

      Usuń
  4. Robie zakladki... nie takie piekne /jeszcze/ jak Twoje, ale dojde do wprawy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Serdecznosci
    Judyta

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja:)))
    Jest absolutnie przewspaniała, Agajo! :* Jeszcze raz DZIĘKUJĘ:)))

    ps. Cytat zesłany z Nieba jako odpowiedź na moje skargi na Męża:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że się podoba. Uściski serdeczne!

      Usuń
  6. Wygląda troszkę tak jakby zakładka w zakładce :)
    Też mam zawsze problem z pomysłem na 'obtoczenie' literek i cyferek jakimiś kolorami. Znaczy - żeby ładnie przechodziło jedno w drugie i jakoś komponowało ze sobą. A tu fajnie się te kolory 'rozmyły' :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w ogóle mam problem z wkomponowywaniem literek i musze sobie jakiś swój włąsny styl wymyślić - do takiego wniosku doszłam, Pewne próby są w zaczątku, zapewne niedługo pokażę :)

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.