wtorek, 2 grudnia 2014

Kolory

Przepraszam bywalców przestworzy, jeśli ten wpis ich znudzi. Rzadko latam samolotem, a jeszcze rzadziej dzieje się to o wschodzie słońca. A do tego tym razem siedziałam od strony zachodniej, czyli mogłam robić zdjęcia. Nic to, że nad skrzydłem (ale nie udało się uniknąć tu reklamy linii niestety).
Prezentuję więc kolory:








Nie mogłam oderwać się od widoku na Tatry...




I przepraszam za czarną plamę - nie mam photoshopa.

PS. Gdyby ktoś szukał pokarmu dla ducha, zapraszam TUTAJ

14 komentarzy:

  1. Za każdym razem kiedy lecę, a trochę latam ;) przeżywam ten sam zachwyt!!!
    Bo to piękne jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, takie widoki są niezapomniane i nigdy dość.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Spać chciało mi się okrutnie , ale jak tu spać?

      Usuń
  3. Lubie zachody i wschody slonca widziane z samolotu... To calkiem cos innego niz te znad brzegu oceanu...
    J.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na brzegu oceanu nie widziałam... morza - tak. I w górach. Zawsze inaczej.

      Usuń
  4. Pięknie! Ziemia jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowite zdjęcia! Coś pięknego :)))

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.