niedziela, 28 grudnia 2014

Miasto ze snu się budzi..

Trzecie podejście (pierwsze skończyłam dopiero wczoraj i pokażę w stosownym czasie) zaowocowało wreszcie zakładką nadającą się na zamówiony prezent. Długo bardzo dłubałam, bo czas nie do końca sprzyjający robótkom nastał, ale wyszło chyba całkiem, całkiem. To znaczy nie wiem, czy oczekiwania do końca spełnione, ale... ;). Zakładka rozmaicie prezentuje się w rozmaitym świetle. Jedyne, co mnie nie satysfakcjonuje, to dobór zieleni. Powinna być bardziej intensywna,  żeby ją w tym zestawie było dobrze widać.


Tytuł wpisu zaczerpnęłam oczywiście wiadomo skąd... Takie moje skojarzenie z tym zakładkowym obrazkiem :) I zgodnie ze skojarzeniem wpis zostanie opublikowany o świcie.... :)


14 komentarzy:

  1. hymmm... nigdy nie widziałam tęczy o świcie ale... zakładka śliczna :)))))
    Wszystkiego dobrego w nadchodzącym Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I nawzajem. :) Dziś oglądałam tęczę co prawda nie o świcie, ale za to krótką i pionową, wystajacą z chmur.

      Usuń
  2. Tęcza jest możliwa o każdej porze, choć nie wszyscy są skłonni wcześnie wstawać. To przywilej wieku lub pasji, albo jedno i drugie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, właśnie.
      A świt bywa i o ludzkiej porze.... Przez cztery lata oglądałam czasem wschód słońca nad morzem jadąc do szkoły na 8.15 :))
      Oczywiście zimą...

      Usuń
  3. Doskonała- zachwyciła mnie, podejrzewam, że wszystkich...

    OdpowiedzUsuń
  4. zachwyciła i mnie...
    a piosenka wzbudza tyle emocji... dobrych emocji... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uściski noworoczne zatem i oby jak najwięcej pozytywnych emocji :)

      Usuń
  5. i mnie zachwiciła, dla mnie ma coś z motywów indiańskich - tak to przynajmniej widzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaskoczyłaś mnie, Indiańskich, mówisz? Muszę to przemyśleć.

      Usuń
  6. Pięknie się prezentuje z tym miastem w tle :)

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.