sobota, 7 lipca 2018

Soczysta

Proces zdjęcie-przegranie-obróbka zajmuje mi czasem więcej czasu niż wykonanie zakładki/zawieszki.

Niemniej zmobilizowałam się i wreszcie jest w komputerze i za sekundę będzie na blogu zakładka soczysta jak letnie owoce, których w tym roku tak wiele.


Kojarzy mi sie z rozgrzanymi słodyczą słońca duńskimi poziomkami i słodkimi porzeczkami u mojej szwagierki, a także cudnymi krwiostoczerwonymi czereśniami. I co kto tam chce jeszcze :).
Kolory jak to na zdjęciu komórką trochę nie do końca idealnie odwzorowane. Cieniowane nici spisały się bardzo dobrze.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie!

24 komentarze:

  1. Ach! Cudowna!! Skojarzyła mi się przy tych upałach z grejfrutem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna zakładka. Kojarzy mi się z egzotycznym krajem, z drzewami pełnymi pomarańczy. :) Pozdrawiam serdecznie, miłego weekendu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna zakładka! Mnie się kojarzy z falą dźwiękową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fala dźwiekowa! Ciekawe skojarzenie. Żałuję, że nie znam sie na fizyce...

      Usuń
  4. Apetyczne kolorki, mi kojarzą się dodatkowo jeszcze z arbuzem.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. So stunning!! I love the design!! Have a great weekend!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tutaj widzę mieszankę truskawek i malin :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna jest :) Bardzo kolorowa :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie to poziomki...pięknie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Basia mnie ubiegła w skojarzeniu.
    Również odnajduję w niej polanę pełną poziomek, w słoneczny poranek.
    Cudna zakładeczka 🤗😚

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już widze w wyobraźni te czerwone poziomki na polanie, pod drzewem...

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.