niedziela, 22 lipca 2018

Ciepło

Nie, nie o pogodę chodzi.
Ciepło w sercu :).
Mam poczucie, że wiele dobra, które mnie spotyka, które otrzymuję, jest zupełnie niezasłużone z mojej strony. Właściwie staję i pytam "Dlaczego ja, czym sobie na to zasłużyłam?" I to nie jest żadna próżna kokieteria, nie jest to też brak poczucia własnej wartości, a raczej  zachwyt niezasłużonym dobrem, "cukierkiem " od Opatrzności.



W ostatnich dniach takiego cukierka dostałam od Basi. 
Basia pięknie napisała o promykach słońca i jestem bardzo dumna i wzruszona zaliczeniem mnie do tego grona.
Basiu, dziękuję z całego serca.
I tak sobie myślę, że promyczkiem to Ty jesteś...

Trudno mi jest w zabieganiu (widać je choćby  z mojego rzadkiego pojawiania się w tym miejscu) wziąć w pełni udział w zabawie, niemniej wrzucam tu poniżej regulamin zabawy.

Umieszczamy na blogu:
1. Logo nominacji
2. Regulamin zabawy
3. Podziękowania osobie nominującej
4. Wspominamy o pomysłodawczyni (Okoto Enigma) wraz z linkiem

Mystery Blogger Award” is an award for amazing bloggers with ingenious posts. Their blog not only captivates; it inspires and motivates. They are one of the best out there, and they deserve every recognition they get. This award is also for bloggers who find fun and inspiration in blogging; and they do it with so much love and passion.
– Okoto Enigma
5. Krótko o sobie (po lewej u góry ;) )
6. Nominujemy 10 - 20 osób (wraz z linkami do blogów)
7. Powiadamiamy je w komentarzach na ich blogach
8. Zadajemy nominowanym pięć pytań (w tym jedno dziwne bądź śmieszne)
9. Udostępniamy post do swojego najlepszego posta, według statystyk bloga - umieszczę, bo ciągle nie wiem czemu ten akurat wpis ma najwięcej wyświetleń :D 



Nominacje - zapraszam do blogów po prawej....w miarę jak się pojawiają i pojawiać będą wpisy... :)
A przede wszystkim zapraszam do Basi!

"Inspires and motivates" - wysoko ustawiona poprzeczka...

2 komentarze:

  1. Wy promyczki ja promyczek ;) toż zasłony będzie trzeba zasuwać zaraz ;)
    Aguś dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.