piątek, 27 lipca 2018

Zygzaki

To zawsze wdzięczny motyw. i pozwalający też wypocząć.
Tę zakładkę robiłam bardzo długo, zaczęłam jeszcze w czerwcu, po drodze wiele się działo. Zygzak można prześledzić, specjalnie jest nieco nieregularny. Kolory wybrałam raczej mocne i zdecydowane. Sekwencje powtarzają się, ale trochę trudno mówić o pełnej regularności. W sumie chyba można się tu dopatrzeć jakichś motywów folkowych czy etno. I dobrze :) a jak ktoś chce to może sobie interpretować najrozmaiciej :D


12 komentarzy:

  1. Cudne zygzaki. Bardzo mi się podoba ta zakładka, super wzór i dobór kolorów. Super ładna zakładka. <3 Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zawsze miło czytać takie słowa.

      Usuń
  3. Też lubię zyg-zaki. Można w nich wypaczyć wiele interesujących rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna i nietypowa zakładka z oryginalnym wzorkiem :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię to. Ładne połączenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna ta zakładka - jak ją zobaczyłem pomyślałam, że również chce wrócić do haftu !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powrót do haftu to jest zawsze dobry pomysł!
      Pozdrowienia!!

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.