poniedziałek, 10 lutego 2020

Szaro i czerwono

Zestawienie kolorów bardzo nobliwe i zasadniczo lubię je. Pod warunkiem, że nie jest to coś, co mam na siebie włożyć :). Zestawienie szarości z czerwienią w stroju dodaje mi lekko dziesięć lat. Ale poza strojami jest nawet ciekawe.

Namęczyłam się jednak nad tym pudełkiem bardzo. Oczywiście było to już jakiś czas temu, nie wszystkie szczegóły pamiętam (może i dobrze), ale kłopotów było sporo.


Dno ostatecznie pomalowałam na czarno, choć początkowo miało być czerwone albo w szare wzory. Niestety oklejanie nie do końca dobrze wyszło.


Patrząc krytycznie na gotową pracę uznałam, że potrzebny jest "kamuflarz". Po namyśle taśmę z koronki nakleiłam również na zewnątrz.


Na ostatnim zdjęciu widać zaś jaki miałam pomysł na szarości: na zewnątrz gęściejszy wzór, w środku rzadszy. Różne serwetki oczywiście.


 Pudełko jest u nowej Właścicielki od Świąt, mam nadzieję że jest też przydatne :)


8 komentarzy:

  1. Dawno mnie tu nie było a Ty tworzysz bezustannie😁 podziwiam Twoje skrzyneczki bo ja nie mam drygu do takich spraw no i miejsca, to pewnie pośrednio powód...bardzo podoba mi sie kolorystyka( ciekawe czy z tym strojem to prawda?)😎 pewnie przesadzasz..Wracając do skrzyneczki ma urocze serduszko które chętnie bym zagospodarowala hi hi. Gdzie dostajesz te skrzyneczki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tę skrzyneczkę robiłam jeszcze sporo przed Świętami. :) Teraz głównie "dłubię" mini-zawieszki. Niemal na akord chwilami.
      Skrzyneczki można kupić nieco drożej w sklepach typu Obi, ale ja je znalazłam pierwszy raz w Tedi za grosze. Są też w Kiku w podobnej cenie...

      W sumie wszystkie te dekupażowe "cuda" idą na upominki, choć pierwsze skrzyneczki zostawilam sobie, bo były potrzebne.

      Usuń
  2. Cudne pudełeczko, wygląda świetnie. Pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne pudełko. Zestawienie kolorów idealne. Bardzo mi się podobają twoje prace. Z niczego potrafisz wyczarować cuda. Ach jak ja zazdroszczę ludziom takich zdolności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie.
      Każdy ma swoje zdolności, ja wielu rzeczy nie umiem zrobić ;) Pozdrowienia

      Usuń
  4. Z czerwienią mi nie po drodze ale skrzyneczka wyszła swietnie !!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też niekoniecznie ten kolor lubię, a jednak...

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.