poniedziałek, 3 lutego 2020

Zakładka zaangażowana

Dawno dość takich nie robiłam, ale zawsze z przyjemnością wracam do tego motywu. Zakładka była robiona na zamówienie, choć miałam dowolność wyboru kolorów itd.


Ja zazwyczaj nie mam w głowie projektu, tworzy się na bieżąco. Czasem mam wizję (z grubsza) kolorystyczną, czasem modyfikuję pomysły... Tutaj widać wykorzystanie cieniowanych czerwonych nici, ale chyba nawet na powiększeniu nie wszystkie odcienie niebieskiego i zielonego da się rozróżnić. Za to widać inny niż zwykle "ogonek".

Miło było wrócić na chwilę do klasycznych krzyżyków ;).

11 komentarzy:

  1. Na tej zakładce jest jakiś konkretny napis, czy tylko przypadkowe znaczki ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konkretny napis. Wielokrotnie już się pojawiał :)

      Usuń
  2. Kiedy to zobaczysz ... 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna zakładka. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do this hack to drop 2lb of fat in 8 hours

    Well over 160 000 women and men are losing weight with a simple and SECRET "water hack" to lose 1-2lbs each and every night while they sleep.

    It is scientific and works with anybody.

    Here's how to do it yourself:

    1) Get a drinking glass and fill it up with water half full

    2) And now learn this crazy HACK

    and you'll be 1-2lbs thinner as soon as tomorrow!

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.