sobota, 6 czerwca 2020

Pola i łąki

Myślałam, że nie wyrabiam się z czasem (no, jak się miało lat 20 to człowiek śmigał, że ho ho, a teraz nie ma lekko), no to wskoczyło mi jeszcze jedno - na szczęście krótkoterminowe, ale niezwykle czasochłonne zadanie... I teraz walczę.

Pomyślałam, że w tę wietrzną sobotę podzielę się kadrami z czwartkowego spaceru z Malątkiem. To wszystko mam w zasięgu 10 czy 15 minut dojścia z domu!

  

  
 




Ach, naszukałam się tej białej wyki... już myślałam, że u Mickiewicza coś jest nie tak... A u Mickiewicza jest gryka, a nie wyka. Ale gapa ze mnie.

No i na deser zakładka.
Bardziej chyba do tych maków pasująca niż do chabrów (modraków, bławatków). Tak na nią patrzę po dłuższym czasie (wyszywana na przełomie zimy i wiosny) i podobają mi się te nietypowe zygzaki. :)



20 komentarzy:

  1. Piękne kadry ze spaceru i śliczna zakładka, która kojarzy mi się z ukwieconym ogrodem, w który ktoś włożył sporo serca. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, Też mi się podobają ;).

      Zakładka - ogród - jakie miłe skojarzenie.

      Usuń
  2. a u Mickiewicza to nie jest gryka jak śnieg biała? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, zasugerowałam się. Ale nikt mnie tu nie poprawiał :D. Dawnośmy nie czytali...

      Usuń
  3. Maki i chabry między kłosami to dla mnie kwintesencja lata... Piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Ale pogoda jakoś ciągle nie do końca letnia.
      Ten jęczmień mnie zauroczył. I takie ciężkie te kłosy, chylą się...

      Usuń
  4. Gryka jeszcze nie kwitnie, kiedyś dałam zdjęcia w moim poście, bo u nas jest rzadkością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam zdjęcia pola gryki w Sudetach. Ciekawe czy u nas nie jest dla mniej teraz za gorąco w sumie.

      Usuń
  5. Pięknie :) raj dla moich oczu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na zywo pewnie jeszxze piękniejsza ta zakładka, jaki i przyroda. Na zywo zachwyca !!!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, wiosenna łąką- a nawet bym powiedziała, że już taka letnia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja kocham takie widoki...wczoraj jak jechałam na slub chrzesniaka podziwialiśmy maki i chabry przy drodze! Uwielbiam polne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, one mają tyle wdzięku... Cieszę się, że mam te pola tak blisko.

      Usuń
  9. Na zdjęciach prawdziwy widok lata. Piękne

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale mi sprawiłaś radość tymi zdjęciami. W tym roku będę w wakacje u koleżanki w Lubuskim to będę miała kontakt z przyrodą na Maxa. Pięknie tam u niej w Lginiu. Tyle lasów jezior i łąk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo. Ja też lubię te zdjęcia. Niech wakacje udadzą się na maksa!!

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.