poniedziałek, 31 sierpnia 2020

Na koniec sierpnia

Zastanawiałam się nad tytułem. Od kiedy ostatnie z naszych dzieci zdało maturę, słowo "wakacje" przestało się w praktyce łączyć z miesiącami tradycyjnie letnimi (bo tak słownikowo, to wiadomo wakacje = lipiec+sierpień). Zatem postanowiłam nie pisać o ostatnim dniu wakacji, bo nasze wakacje wreszcie się zaczęły parę dni temu! Lipiec i prawie cały sierpień, podobnie jak poprzednie miesiące, był okresem bardzo wytężonej pracy, do której już czasem brakowało sił. A teraz się zastanawiam, czy już zaczęłam odpoczywać, czy jeszcze nie...

Zatem na ostatni dzień sierpnia, u mnie bez burz, aczkolwiek z wichurą, chmurami i nawet deszczem-który-nas-nie-zmoczył, z ciepłymi myślami o wszystkich (nauczycielach, uczniach i rodzicach) zaczynających szkołę w tym trudnym czasie, ślę fotograficzne życzenia umiejętności dostrzegania piękna i patrzenia w dal, odwagi i wytrwałości...





I spieszę donieść, że na naszej platformie uzbierało się już 77,85 % planowanej kwoty.
Nie wyobrażacie sobie ile we mnie zachwytu i wdzięczności - to również zasługa Czytelników tego bloga. Zbiórkę przedłużono o tydzień - do 7 września.

Mam jeszcze jedną genialną maseczkę na zbyciu na ten cel... gdyby ktoś był zainteresowany, proszę na priv :).

https://wspieram.oaza.pl/campaigns/pomoc-dla-filipin/

12 komentarzy:

  1. Dzięki, Agatko, za ciepłe myśli. Wypoczywaj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne widoki:) dla mnie ten okres zawsze bedzie wakacjami bo tylko wtedy biorę z mężem urlop :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, to oczywiste. My jeździmy w góry, więc wolimy wrzesień jak już możemy.

      Usuń
  3. Piękne życzenia, przyłączam się do nich. :) Śliczne zdjęcia, te widoki, takie ukochane. Wypoczywaj, baw się wyśmienicie, a raczej bawcie się wyśmienicie. :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie wakacje to teraz lipiec i sierpień- tak samo jak dla uczniów. Ale zanim zaczęłam pracować w szkole zdarzało się, że wakacjami nazywałam np. tydzień w listopadzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mnie rozumiesz :).
      Wakacje w listopadzie brzmią fantastycznie, bo zaskakująco ;)

      Usuń
  5. Doskonale rozumiem Ciebie Agato i okres wakacji:) fajnie ze wypoczywacie :):):)

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.