poniedziałek, 24 sierpnia 2020

Powrót róż retro

Były już co najmniej trzy wpisy z tym motywem, ale jest tak wdzięczny, że będzie się pojawiał dopóki mi starczy serwetek...

Różyczki retro dają wiele możliwości wykorzystania.

W tacy-szufladzie (to trzecia z opisywanych tutaj: (klik) wykorzystałam serwetki "jak leci" czyli w całości.


Niestety serwetki są z tych mniejszych, zatem  nie obyło się bez sztukowania.


Dno od zewnątrz ciemnobrązowe. Od niego zaczynałam. Reszta oczywiście przed oklejeniem była malowana na biało.



Całość jest klimatyczna i bardzo lubię te tacę/pudełko/szufladkę. Myślę, że będzie mi długo służyć. (Na wierzchu oczywiście lakier i to kilka warstw, aby nie było chropowatości).

 
Kolejna praca - niekoniecznie chronologicznie kolejna) to duży słoik. (Aj. właśnie widzę, że kolory zdjęć coś nie za bardzo dobre).
Robiłam już podobny (klik), ale tym razem zaczęłam wycinać poszczególne motywy z serwetki i naklejać je tak, by wypełnić tło.


 Efekt bardzo ciekawy.


Ozdobiłam też pokrywkę i widać, że to kompozycja z motywów serwetki - a nawet z fragmentów motywów.



I trzecia rzecz, którą pokaże dzisiaj to świecznik z butelki. Butelka stała u nas od wielu lat. Zatrzymałam ją bo choć fason taki sobie, to ciekawa była faktura - matowy beż, nieco chropawy. w mini kropeczki. Stała jako podstawka do świeczki, ale postanowiłam wreszcie zrobić z niej coś innego. Chyba dlatego, że z różyczkami tak dobrze się pracuje :).

Zatem okleiłam butelkę  wycinanymi wzorami. I polakierowałam ;).


Ze świeczką wygląda w tym momencie tak. Ale już z bordową świecą efekt byłby zupełnie inny ;).


Aby używać takiej delikatnej butelki jako świecznika warto wsypać coś do środka, choćby piasek, aby była stabilna. :)

Uff, no to pokazałam trochę zaległości. Ale to nie koniec różyczek :). Cdn :)

15 komentarzy:

  1. Ale śliczności Agato, świecznik z bordowa świeca rzeczywiście bedzie rewelacyjnie wyglądać:) słoik pierwsza klasa a szuflada na pewno bedzie służyć i cieszyć oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :). Ja też myślę, że bordowa będzie super. Ale na razie przy okazji remontu wydobyłam zza pianina zrzucone niegdyś i zapomniane złote świece i muszę je wykorzystać. :)

      Usuń
  2. Róże zawsze dodają uroku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie.

      Choć uczciwie przyznam, że nie wszystkie serwetki z różami bym kupiła.

      Usuń
  3. Śliczne prace Agatko.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te róże są zachwycające, już "widzę" taką skrzyneczkę na skarby ;D
    Nie mam absolutnie cierpliwości do prac ręcznych;D
    Podziwiam;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Róże to taki wdzięczny motyw.
    Stworzyłaś śliczny komplecik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie.
      Duży słoik poleciał w świat, reszta u mnie raczej zostanie.

      Usuń
  6. Oklejona i polakierowana butelka świetnie się prezentuje 👍🙂

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.