środa, 22 stycznia 2020

Różyczki retro

Bardzo mi się spodobały serwetki w różyczki. No to zaszalałam i kupiłam paczuszkę. I jakoś tak w podobnym czasie zorientowałam się że warto zrobić kolejny słoik. W zasadzie wykończyć, bo chyba już był pomalowany (dobrze mieć zawsze jakiś w zapasie).

I tak oto powstał słoik w różyczki, w zasadzie całkiem solidny słój.


Jak widać słoik ma wypukły wzór - dwa paski - zatem oklejałam go "sposobem": najpierw poziomy pas przycięty na odpowiednią szerokość (i niestety łączony, bo serwetki z tych nieco mniejszych),

 

a potem jeszcze doklejałam pojedyncze kwiatki i kawałki kwiatków, niwelując (gdzie się dało) brzeg naklejonego wcześniej paska.

Pokrywkę - jak widać - okleiłam tą samą serwetką.

 
 
Na wierzch najpierw lakier "normalny", potem nitro.

A do nowych właścicieli słój pojechał  napełniony ciasteczkami herbacianymi. Mniam :)




18 komentarzy:

  1. Super słój i znakomity prezent. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ukochane różyczki :) mają swój urok.Bardzo fajnie to zrobiłaś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają. Nie wszystkie różyczkowe serwetki mi się podobają, ale te bardzo ;).

      Usuń
  3. I mnie się podobają te różyczki. Wspaniale pasują do tego pudełka. Bardzo piękny prezent.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słoika, słoika. Ale faktycznie wzór się sprawdził ;).

      Usuń
  4. Serwetki:)
    Mam pudło serwetek po moich decoupagowych czasach ;)
    W sumie z serwerami jak z włóczką...taka ładna, że trzeba kupić:)
    Do decu nie wrócę na dużą skalę , ale tak mi się podoba ta pokrywka ... że sobie chyba jednak coś pokleję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, jak ładna to kusi. Czasem jednak patrzę na cenę i się powstrzymuję ;).

      Miłego klejenia :).

      Usuń
  5. O jaki uroczy ten słoik na ciastka. Z moimi ulubionymi kwiatami. Piękny naprawdę

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ piękny! Takie róże to jeden z najpiękniejszych motywów dekoracyjnych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, bardzo dziękuję!
      Zgadzam się w pełni co do tych róż.
      Powstaje kolejny słoik z tym motywem (tylko kiedy skończę?) i coś mi przypomina, ale to już w którymś z kolejnych wpisów.

      Usuń
  7. Ach! Lubie takie prezenty :)

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.