wtorek, 7 stycznia 2020

Tylko tło się powtarza

:)

Tytułowe zastrzeżenie na wszelki wypadek, aby nikt nie pomyślał "ale to już było". Po prostu na stoliku leżała ta sama serwetka, co przy fotografowaniu poprzedniej zakładki.....

Jak tam u Was po świętach? U mnie pracowicie, ciągle pracowicie... Choć choinka i różne drobiazgi oraz świece i światełka przypominają, że to wciąż jeszcze liturgiczny okres Bożego Narodzenia (do niedzieli).

Zakładka z większym zdecydowanie dodatkiem czerwieni. I brązu. Na zdjęciu da się nawet odróżnić (o dziwo) ciekawy odcień zieleni od błękitu.

Jestem przekonana, że jakimś skomplikowanym algorytmem dałoby się wyliczyć liczbę możliwych kombinacji nici na tych moich zakładkach. Jednak mnie się wydają w zasadzie nieskończone. I w sumie - po co miałby ktoś to liczyć? :) Za to każda zakładka jest inna.


Zdjęcie jest z listopada, prawie dwa miesiące temu. Widać jak wielkie mam zaległości w pokazywaniu zakładkowego "urobku".


16 komentarzy:

  1. Przepiękna jest! Bardzo mi sie podoba :) naprawdę wciąż sie zachwycam Twoimi zakładkami Agato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się bardzo cieszę każdą taką uwagą...
      MIiło mi ogromnie.

      Usuń
  2. Śliczna :).
    U mnie też pracowicie, a przy okazji - pracowicie.
    Pozdrawiam mocno

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi, amazing blog. I follow you on gfc # 76 ,follow back?


    https://insandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pasjonaci liczenia na pewno z przyjemnością by się podjęli :D
    Te wzorek kojarzy mi się z tradycją, folklorem... pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, myślę, ze ma w sobie coś z folkloru, jak tak patrzę...
      :)

      Usuń
  5. Ciekawa technika. A zakładka urocza.

    OdpowiedzUsuń
  6. I like the pattern and the blue behind it!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzór piękny. Ja robię malowane na tekturce i ozdabiam naklejkami. Czasem córki mi pomagają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma swoje mocne strony i to jest piękne.

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.