sobota, 18 stycznia 2020

Zawieszki się robią...

Będę potrzebować niedługo dużo zawieszek (a po drodze i tak trochę się rozeszło) więc stawiam ostatnio bardziej na ilość i robię głównie takie, które "robią się" szybko. Postanowiłam pokazać kilka w jednym wpisie, można nawet powiedzieć która najładniejsza (na zdjęciu). :)



 


Wszystkie je łączy to, że mają jasną obwódkę - a przynajmniej jaśniejszą od środka. Nie wszystkie zachowują pełnie urody na fotografiach - zadziwia mnie, że są kolory, których mój aparat nie lubi....

Pozdrawiam serdecznie i biorę się do dalszych prac domowych...

16 komentarzy:

  1. Wszystkie ładne, ja tam nie wiem czy szybko sie robią mnie nie przekonalas widziałam bo mam jedną 😋

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D.
      Uwierz, te robią się o wiele szybciej niż takie krzyżykowe, w których każda strona jest inna.

      Usuń
  2. No nie umiem powiedzieć, która najładniejsza. Próbowałam wybrać, ale nie mogę się zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w sumie ogromny komplement dla tych zawieszek. :)

      Usuń
  3. Piękne, ale głosuję na czerwoną.

    OdpowiedzUsuń
  4. 😊ostatnia mi sie bardzo podoba chociaz każda ma w sobie to cos !:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aparat jest mężczyzną, nie ma co z nim dyskutować o kolorach. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatko, powinnaś założyć manufakturę zawieszek! Wszystkie są wspaniałe i nawet nie potrafiłabym wybrać tej jednej naj!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w sumie mam manufakturę :) Tylko nieregularnie działa :D.

      Usuń
  7. Wszystkie śliczne, brawo. Ciekawą masz pasję. Moją jest pisanie i fotografowanie przyrody. A i oczywiście wędrówki po górach. To mi daje radość, pozwala naładować akumulatory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za odwiedziny i dobre słowo.
      Pasji to ja mam wiele...
      Bardzo miło Cię tu widzieć :).

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.