poniedziałek, 23 listopada 2020

Baletnice?

Kolejna z listy zakładka, w niebieskościach wyglądających zupełnie inaczej niż poprzednie.,
Ten czerwony szlaczek skojarzył mi się z baletnicami tańczącymi na paluszkach. Na przykład w którymś z baletów Czajkowskiego.

 

Malątko lubi słuchać muzyki i płyta Czajkowskiego była jedną z pierwszych, których razem słuchaliśmy przy zabawie (choć od urodzenia najłatwiej było go uspokoić przy Sound of Silence i to zarówno nagranym/śpiewanym klasycznie, jak i nawet w wersji disturbed).

No, sami zobaczcie. Tańczą, prawda? :D

Oczywiście wiem, że baletnice to przeważnie na biało czy ewentualnie różowo się ubierają, no ale nie bądźmy drobiazgowi ;).

A tak w ogóle to nie wyrabiam, ciężko mi się pracuje i nie wiem czy to "tylko" jesień, czy ciągle jeszcze pochorobowe osłabienie, czy coś tam jeszcze innego.



18 komentarzy:

  1. Zakładka śliczna. baletnice widzę - tańczą:)))
    Czajkowski mój naj!

    OdpowiedzUsuń
  2. A wiesz, że piękna byłaby...biało- szaro- grafitowo- różowa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście tańczą...
    Wyobraźnia to fantastyczny dar.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie sie bardziej kojarzą z tancerkami zespołu Mazowsze czy Śląska. Bardzo optymistyczna i kolorowa zakładka:) sliczna a osłabienie podobno długo sie utrzymuje, znoś to dzielnie:) usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, one były zdecydowanie bardziej kolorowe. Ale nie na paluszkach :D.
      Znosze i będę znosić dzielnie i cierpliwie - czyż mam inne wyjście? :) serdeczności!

      Usuń
  5. No bo to rosyjskie tancerki są. Kiedyś widziałam taki balet, w strojach ludowych i właśnie w czerwonych rajstopach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wszystko jasne!!!
      Rosyjski balet na żywo widziałam tylko na lodzie - coś nieprawdopodobnego...

      Usuń
  6. Kocham taniec klasyczny! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Och, i ja teraz widzę te tańczące postacie. Genialne skojarzenie.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.