czwartek, 26 listopada 2020

Pole dla wyobraźni

Kolejna z zakładek wyhaftowanych podczas tegorocznego urlopu. :)
Usiłuję "coś" w niej zobaczyć i... jakoś tym razem zawodzi mnie wyobraźnia. Choć kojarzą mi się rzędy palm przy plaży (nie, podczas urlopu ani palm, ani plaży nie oglądaliśmy).


Kiedy wyjeżdżam, zazwyczaj mam ze sobą ograniczony zestaw kolorów nici. Zawsze ciekawe okazuje się ile różnych kombinacji można z tego samego zestawu kolorów wyczarować :). 

Tutaj podoba mi się oszczędne zastosowanie czerwieni. I pole dla wyobraźni.


14 komentarzy:

  1. moja wyobraźnia widzi modernistyczny, niebieskawy kłos :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Modernistyczny. Hm, teraz muszę się zastanowić :D.

      Usuń
    2. To postaw zakładkę w pionie frędzelkami do góry i ogarnij całość :P

      Usuń
  2. No ja Ci powiem co widzę :)w dolnym rzędzie noworodka w beciku 😂

    OdpowiedzUsuń
  3. Płytkie morze, z pasami mielizn z żółtego piasku. Trochę wody po kolana i znów mielizna. A czerwone to może boje oznaczające głębinę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa... ja chcę nad takie morze... ciepłe... (bo na razie to może uda mi się wyjść jutro nad zimne...)

      Usuń
  4. Mi dolny rząd kojarzy sie z matrioszkami, bardzo je lubie z racji żywej kolorystyki i optymizmu jaki z nich bije :)

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.