środa, 18 listopada 2020

Ognie jesieni

 Tak dla pamięci wklejam trochę zdjęć z ostatnich spacerów - a miałam ich całkiem sporo.... Zdjęcia z trzech parków i lasku w pobliżu mojego domu - to znaczy jeden park jest dalej, dwa rozległe blisko. A jedna fotka chyba nawet z mojego osiedla. Bardzo doceniam to, że takie piękne rzeczy tutaj rosną i tak przemyślnie są sadzone w parkach....

Widoki czasem podobne, ale naprawdę trudno się oprzeć. Gdybym umiała malować, to może próbowałabym namalować te cuda, ale nie umiem więc zostają mi zdjęcia :).

 













A bogactwo kolorów owoców na krzewach zadziwia wręcz ;).
Mam nadzieję, że u Was też pięknie i... zdrowo.


16 komentarzy:

  1. Cudowności! Jak miło takie pooglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Zachwycają mnie. Ale dziś już przez większość dnia padało.

      Usuń
  3. Ależ wspaniałe kolory. Ogniki aż świecą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adekwatnie do nazwy :). Tak się cieszę z tegorocznych okazji do spacerów!

      Usuń
  4. Uwielbiam taka kolorowa jesień:) brzozy cudo! Jabłuszka rajskie rowniez :) u nas to rosnie w ogrodzie wiec cieszy oczy na codzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak te brzozy są fantastyczne. I wszystko inne - cudownie, że masz ogród.

      Usuń
  5. Piękne kolory. Jesień to moja ulubiona i najbardziej inspirująca mnie pora roku.
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wróciłam w niektóre miejsca ze zdjęć i kolory już inne. Zatem - na pewno inspirująca. Również pozdrawiam.

      Usuń
  6. Piękne kolory, szkoda że taka jesień nie trwa długo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Choć mam wrażenie, że w tym roku to i tak długo. Dopiero dziś w nocy zdjęłam grubosze z balkonu...

      Usuń
  7. Pomysłowo uchwyciłaś piękno jesieni.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.