sobota, 7 listopada 2020

Turkusowy

 Taki słoiczek powstał jakiś czas temu. Moje ulubione turkusowe serwetki (jeszcze są) dają zawsze ciekawy efekt.

Słoik nie jest duży i ma w sobie tę charakterystyczną zgrabność.

Oryginalny żółtozłotykolor zakrętki nie pasował do nowych ścianek, zatem została pomalowana na turkusowo. Moim zdaniem teraz wygląda o wiele lepiej.

 

Słoiczek niedługo powędruje do mojej Przyjaciółki, która bardzo lubi kolor turkusowy (i nie zagląda na bloga, więc mogę o tym napisać).

A na dobrą niedzielę zostawiam fantastyczny film z przelotu nad Tatrami Wysokimi. To wideo 360°, można je sobie obracać  przy pomocy myszki. Coś pięknego!


Jeżeli ktoś nie widzi tego filmu tutaj, to można zajrzeć na poniższą stronę:

https://tatromaniak.pl/aktualnosci/przelot-nad-tatrami-wysokimi-i-niezwykle-nagranie-360-z-podpisanymi-miejscami-film/




16 komentarzy:

  1. Mnie korci, żeby stworzyć jakieś rękodzieło na święta ale ciągle brak czasu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widzę tego filmu..moja koleżanka z pracy wczoraj pokazała mi bombki zrobione decupage aż zapragnęłam zmierzyć się w tej technice, patrzę na słoik i myślę jak go zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołożyłam inny link.
      Mistrzynią od słoikow jest Agata z bloga robotkirecznenawesolo.blogspot.com. ")
      Generalnie: biala farba akrylowa jako podkład, serwetki i lakier na wierzch...

      Usuń
  3. Bardzo ładny. Fajny pomysł.
    Popatrzyłam trochę na Tatry z samolotu:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Turkusowy bardzo pasuje do tego słoiczka.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, wiec cieszy mnie Twoje zdanie. :) Pozdrowienia.

      Usuń
  5. Ach znikaja moje komentarze. Wkurza mnie juz to. Słoik swietny i rzeczywiście złota nakrętka do niego by nie pasowała....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, nie rozumiem dlaczego blogger nawala.
      W sumie jak tak teraz myślę, to ta kolorystyka wydaje mi się zaskakująca dla słoika. Ale nie wiem czemu. :D

      Usuń
  6. Te dmuchawce na turkusowym tle przypominają trochę śnieżynki albo kwiaty mrozu na szybie. Motywy na czasie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym chciała jeszcze trochę jesieni zanim pojawią się śnieżynki....

      Usuń
  7. Prześliczny słoiczek, cudny kolor :). Fajne byłyby zdjęcia przed i po :D.
    A co do filmiku to ach marzenie tak sobie polatać nad górami <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Przed to po prostu zwykły słoiczek po kawie, jakich wiele :)
      Tak ten przelot jest piękny - i sposób przygotowania, możliwość "obracania się"...

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.