piątek, 23 lipca 2021

Z granatem

 I nie chodzi ani o owoc, ani o minerał, ani o broń. :)

Lato, praca i mały remont - to sprawia, że nawet nie jestem w stanie myśleć o tworzeniu wpisów na bloga. A różne pomysły mi przychodzą do głowy... może będzie w końcu czas.

Zakładka z granatowym obrzeżeniem zawsze wygląda elegancko. Nie wiem na czym to polega, ale właśnie jasny brzeg albo granat dodają szyku. A może to tylko w mojej głowie tak wygląda?



Pozdrawiam gorąco (na szczęście z okna leci lekki chłodek na razie). I idę łapać jakiegoś strasznego stwora, który mi wylądował na szybie.

14 komentarzy:

  1. Śliczna. Widzisz każdy jest w czymś dobry. Ja nie umiem takich zakładek wypłatać. Kolory bardzo fajnie dobrane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.
      Ja myślę, że to jest piękne w sumie, że każdy jest dobry w czym innym.
      Ale to nie przeszkadza podziwiać ;).

      Usuń
  2. Piękna zakładka, faktycznie ten granat dodaje jej elegancji. Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdeczności!.
      Czasem wynik tych haftów mnie samą zaskakuje.

      Usuń
  3. Granat, biel, czerwień, samo piękno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym zestawieniu to zabrzmiało wręcz marynarsko. :)

      Usuń
  4. Kolorystyka swietna i faktycznie taka elegancka sie wydaje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie dobrane kolory, Agatko. Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie i jak zawsze miło mi ogromnie, że to moje "dzieło" się podoba. Pozdrowienia.

      Usuń
  6. Lubię granat :) Owoc też :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Marynarsko-nadmorska. Idealna na wakacje nad wodą.

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.