piątek, 9 lipca 2021

Osłonki

Lato, lato a ja znowu nie wyrabiam się.

Szybki pokaz dwóch osłonek na doniczki. I poglądowa lekcja jak ten sam materiał może różnie wyglądać na różnych przedmiotach.

Może ktoś pamięta bliźniacze słoiki? Bardzo mi się podobają serwetki użyte do ich ozdobienia i wykorzystałam je już kilkakrotnie.

Zaczęło się od wizyty w popularnej szwedzkiej sieciówce. Skusiła mnie osłonka na doniczki - koszyczek upleciony z cienkich wiórów z plastikowym wkładem. Było w kolorze koszyczkowo-wiórowym czyli jasnożółtym. Pomalowałam na biało, okleiłam i polakierowałam - tym razem lakierem matowym.


 

Aż trudno uwierzyć, że to ten sam koszyk, ale takie są te serwetki.

Ponieważ nie mam okna w łazience w osłonce stoją (niestety) sztuczne kwiatki. Ale są na tyle podobne do naturalnych, że już się ktoś pomylił...


Druga osłonka ma swoje lata i jakoś mi się znudziła.

Zatem znowu: farba, serwetki, lakier... Tym razem było nieco trudniej ze względu na kształt osłonki - skośne ścianki. Ale się udało.



Tu kwiatki są już prawdziwe. Begonia uratowana podczas suszy z cmentarza odwdzięcza mi się uroczym kolorem.

I jeszcze zaległe podziękowanie. Od Basi z 5 Pór Roku otrzymałam piękną książeczkę z dedykacją. Jak zawsze Basia bardzo mnie wzrusza. A myśli z książeczki warte zastanowienia i medytacji. Dziękuję!




Bardzo dziękuję!




12 komentarzy:

  1. Basia jest mega kochaną kobietą. :) Osłonki są super i bardzo, ależ to bardzo oryginalne, takie naprawdę inne. Obie bardzo mi się podobają, a pierwsza szczególnie. Pozdrawiam i życzę super weekendu. :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basia to niezwykły człowiek.
      Dzięki, mnie też ta pierwsza chyba bardziej odpowiada.

      Usuń
  2. Osłonki bardzo mi się podobają:) Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Basia jak zawsze rządzi :)
    A osłonki piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawie to wymyśliłaś :) brawo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne osłonki. Wdzięcznie kwiatki w nich wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pospolity koszyczek zmienił się nie do poznania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to mnie bardzo cieszy, że jest "tylko mój".

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.