niedziela, 12 września 2021

Wrześniowa odsłona zabawy Pascha 2021-2022

 Najpierw jak zwykle banerek :)


Wrześniowa zakładka jest bardzo spokojna w porównaniu z sierpniową. Mamy tu żywe, ogniste kolory (w realu bardziej się przenikają niż na zdjęciu) i element fantazji w postaci podwójnego "ogonka".

Zgodnie z zapowiedzią prezentacja na innym opisie zmartwychwstania :). I innej Biblii.

Skojarzenia kolorystyczne mam odległe dość, ale jak popatrzyłam z bliska na zdjęcie to przypomniała mi się tkana zasłona w Świątyni jerozolimskiej, ta która rozdarła się od góry w chwili śmierci Jezusa. 

Wiecie, że to już półmetek tej zabawy? Aż niewiarygodne.

20 komentarzy:

  1. Bardzo lubię Twoje zakładki, są bardzo oryginalne i niepowtarzalne. Miło będzie zaprezentować kolejną w najnowszej galerii :) i dziękuję za inne tło 😎

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo. Kolejna już się robi :). Muszę zatem pomyśleć jeszcze nad aranżacją zdjęcia 🙃

      Usuń
  2. W połowie drogi? Hmm. Wydaje się, że to koniec, jeśli interpretuję to poprawnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. It is a one-year challenge to make some items connected with Easter. The challenge started in April so we are mid-way now. Still six months ahead of us.

      Usuń
  3. Skojarzyło mi się z ogniem z rydwanów Eliasza :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest prześliczna. Niesamowicie Ci wychodzą :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie te kolory kojarzą się z zachodem słońca i aż zatęskniłam za wakacjami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak. Wyjechałabym gdzieś gdzie jest cisza i spokój.

      Usuń
    2. O tak. A do tego zero obowiązków...

      Usuń
    3. Ja to bym nawet mogła jakieś śniadanie przygotować :D

      Usuń
  6. Mnie tez kojarzy się z zachodem słońca nad wodą.

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.