czwartek, 30 września 2021

Pudełka w pastelach

 Zrobiłam je kilka miesięcy temu i w pośpiechu fotografowałam, bo zaplanowane były jako prezent...

Dwa bliźniacze pudełka na różności w pastelowych wzorach, które już tu się kiedyś prezentowały na słoikach i osłonkach na doniczki. Bardzo mi się podoba, że na każdym przedmiocie ten wzór wygląda nieco inaczej - a zawsze ciekawie.

 
I jeszcze z każdej strony inaczej :D.


Natomiast jeśłi chodzi o wnętrze, to trochę poszalałam. Z zupełnie innej serwetki wycięłam serduszka...

I zrobiło się śmiesznie. Każda skrzyneczka jest tu inna.

Dno pod spodem zostało białe, ale z serduszkiem ;).

Jeśli jeszcze wrócę do tych serwetek (a prędzej czy później na pewno to się stanie), zrobię zdecydowanie inne środki jednak.
Niemniej pudełeczka, zwłaszcza od zewnątrz, spodobały się komu miały się spodobać. Albo tak przynajmniej mi powiedziano 😂.



14 komentarzy:

  1. Wyszły naprawdę urokliwie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne! Takie akwarelowe. Aż szkoda że na chusteczki a nie na jakieś skarby: kolorowe nitki, koraliki, guziczki itp;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. przez to, że takie akwarelowe wydają mi się wyjątkowe.

      Usuń
  3. Ach nie! Zasugerowałam się poprzednim postem z chustecznikami. To są skrzyneczki na skarby :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha świetne te pastelowe skrzyneczki Agato!!!

    Agata :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 😂 Stoją na półeczce, czekając na przeprowadzkę. Dzięki zdjęciom wiem, że na dnie jest serduszko...😂😂

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.