wtorek, 22 listopada 2022

Szaro

 I nie, nie będzie o listopadzie :D.

Bardzo spokojna szara zakładeczka. Haftowana cieniowaną muliną. Wykorzystałam sposób, który na własny użytek nazywam siatką. Najpierw robi się część "spodnią", a potem wierzchnią - dzięki temu powierzchnia wygląda jakby miała głębię, na wierzchu tworzy się właśnie "siatka". Bardziej wyraźnie widać to, gdy użyte są dwa kolory. Na przykład tutaj. Tym razem jednak miałam ochotę zobaczyć jak to będzie z nitką monochromatyczną choć cieniowaną.

 I wyszło ciekawie. Czasem warto zrobić co tak z pozoru monotonnego. Bo to tylko z pozoru takie jest ;)


14 komentarzy:

  1. Myślę sobie, że sama struktura zakładki robi z niej coś fajnego. Brak kolorów też jest fajne :) Wszystkiego dobrego życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Struktura też istotna, fakt. Dzięki i pozdrawiam.

      Usuń
  2. Bardzo ładna - barwy Bałtyku w pochmurny dzień. Mam sukienkę w podobnych kolorach i bardzo ją lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś się coraz bardziej lubię z szarościami.

      Usuń
  3. Wszystko co niebieskie podoba mi sie podwójnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona jest bardziej szara niż niebieska. Ale to dobry pomysł: zrobić podobna niebieską :)

      Usuń
  4. Właśnie z pozoru,bo cieniowana mulina daje ciekawe efekty, mnie się bardzo podoba ta zakładka!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, cieniowane nici czasem potrafią zaskoczyć ;). Serdeczności.

      Usuń
  5. podobna do naszego codziennego życia...

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że podajesz sie aurze i Twoje zakładki odzwierciedlają to co za oknem 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja ją robiłam jak za oknem było słońce 😁🤣

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.