sobota, 3 listopada 2018

Ślubnie inaczej

Do tej pory na śluby przygotowywałam zawieszki z inicjałami. W październiku jednak nie miałam na zawieszki pomysłu, w dodatku imiona Młodych zaczynają się na tę samą literę. Popatrzyłam na to, co miałam wówczas gotowe... i tak urodziła się zielona zakładka, stanowiąca komplet z inną, zrobioną już jakiś czas temu.

Zakładka przeplatana metodą siatki.


Skoro miały stanowić komplet, konsekwentnie wierzchnia siatka jest jasna, obramowanie intensywne, a tło niejednolite.

Te zakładki bardzo przyjemnie się robi, na poszczególnych etapach pracy mienią się kolorami, ostateczny wynik prawie do samego końca jest niespodzianką.

Postanowiłam nie dodawać żadnych literek. Zostały takie "gołe" ;)
W komplecie zakładki prezentowały się następująco:


Mam nadzieję, że młodym małżonkom sprawiły radość :)

18 komentarzy:

  1. Wspaniały komplet, a zakładek nigdy za dużo.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podobają, nawet takie gołe :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. To komplet na całe życie, poczynając od zielonej tonacji wiosny życia, którą Młodzi teraz przeżywają, aż po czerwonawą jesień, do której oby, z Bożą pomocą, wspólnie doszli. Ten jesienny listek natchnął mnie do takiego "filozofowania" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i czemu ja tego Ci wcześniej nie pokazałam! Miałabym taki ładny komentarz do dołączenia do zakładek!

      Usuń
  4. No i myślę, że znalazłaś bardzo oryginalne rozwiązanie tego problemu. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zakładki!
    Nie moge znalezc Twojego meila czy moge prosić o info na mój e-mail? W sprawie miejsca zamieszkania i sloikow hehe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W profilu wyświetla się na dole po lewej po najechaniu myszką na "wiadomośc e-mail". kontaktdoagai małpa gmail . com - oczywiście bez spacji etc.

      Usuń
  6. Ładne kolorki. Uzupełniają się.

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.