poniedziałek, 5 listopada 2018

Też z listkiem

Ogromną przyjemność sprawiło mi haftowanie tej niebieskiej zakładki z zygzakami. Przyjemność oczywiście głównie estetyczną  - i to nieuchwytne poczucie, że "robi się coś fajnego".



Gwoli ścisłości należy zauważyć, że tu są nie tylko zygzaki, trochę prostych pasków też jest. :)
Granat/niebieskości plus złoto/brąz, to od lat jeden z moich ulubionych zestawów kolorystycznych. Wydaje mi się szlachetny i elegancki. Ciemne obramowanie ujmuje wszystko w karby.

Dziś ta optymistyczna zakładka pasuje do słońca zaglądającego mi w okno zza mgiełki. I do listka winobluszczu, z którym została sfotografowana, też pasuje.
Dobrego tygodnia!

12 komentarzy:

  1. Jej kolorystyka jest obłędna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie jest zakładka, to mały perski dywanik ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne zygzaki i linie proste. Przypomina mi to szlaczki, które sobie rysowałam w zeszytach w szkole, gdy się nudziłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, szlaczki jak najbardziej. Tam zdaje się nawet jakiś porządek jest, tylko już nie pamiętam jaki...

      Usuń
  4. Kolorystyka jest fantastyczna i zygzaki też.

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.