sobota, 10 listopada 2018

Kolor nadziei

Tak się mówi o zielonym - że to kolor nadziei.
Tutaj ta zieleń może taka mniej trawiasta, mniej oczywista, ale z całą pewnością optymistyczna i wzbudzająca nadzieję.


Jeśli chodzi o nadzieję, to mnie jest bliskie myślenie Abrahama, "uwierzył wbrew nadziei".
W tych dniach, które powinny jakoś jednoczyć tak wiele jest spraw, w których coraz mniej realne wydaje mi pozytywne zakończenie czy rozwiązanie...

Ale za to mam coś interesującego w prezencie :)

Co prawda do 100 rocznicy wybuchu Powstania Wielkopolskiego jeszcze trochę czasu musi upłynąć, ale skoro już jutro 11 listopada, myślę, że warto polecić ciekawą lekturę.

Dobrego świętowania :)

10 komentarzy:

  1. O tak, mądrego świętowania.
    A zakładka kojarzy mi się z moim ukochanym morzem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja co prawda miałam skojarzenie z jeziorem, ale morze jak najbardziej. Widizałam kiedyś nasz Bałtyk w kolorze... tej najjaśniejszej zieleni z zakładki :)

      Usuń
  2. Piękna zakładka. Skojarzyła mi się z kwiatami w trawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że i to jest uprawnione skojarzenie :)

      Usuń
  3. Ja też tu widzę morską zieleń. A do tego te kropelki innych kolorów - cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Też mi się to podoba jak teraz patrzę :)

      Usuń
  4. Piękna...jak nasze lasy i łąki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś jeszcze u nas słońce. Piękna ta nasza Polska :)

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.