poniedziałek, 8 października 2018

Też czerwona

Podobne zakładki już były - tzn. z motywem "siatki" i (+/-) w czerwieni.

Ale one były jednak inne. Tym razem bowiem prawie cała czerwień jest pod spodem, a na wierzchu tylko kolor, który można określić jako écru. Poza jednym narożnikiem, aby nie było nudno.
Jednak ta podspodnia czerwień nie jest absolutnie jednolita i oczywista. I to mi sie podoba. W sumie nie przeszkadzają mi nawet błędy, które zauważyłam zbyt późno, by je poprawiać.... Zatem stwierdzam, że "tak miało być" :D


Obie strony zakładki są prawie identyczne. Obramowanie jest jednolite, choć na zdjęciu wygląda na cieniowane.


A skoro jeszcze raz piszę o czerwieni, to dołożę dwie fotki z niedzielnej wyprawy rowerowej (o której chyba jeszcze napiszę osobno).

To są owoce trzmieliny, już bez nasion w środku :) Takie czerwone niesymetryczne dzwoneczki... :)
Jeden z insektem:)




12 komentarzy:

  1. Spoglądając na zakładkę również pomyślałam - o? te są inne. Ale równie ciekawe jak pozostałe :)
    Dlaczego kwiaty są brzydkie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.
      Nie rozumiem jednak Twojego pytania o kwiaty.

      Usuń
  2. Ooo super ciekawa, unikalne zakładka. Bardzo mi się podoba, wzór jest bomba. Pojęcia nie wiem, jak to robisz. Pikne, kojarzy mi się z Marokiem. :)))

    Miłego poniedziałku. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, z Marokiem!
      Jak to robię - no... haftuję :) Pozdrowienia

      Usuń
  3. Ciekawą sobie insekt znalazł kryjówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te siateczkowe są zawsze śliczne. Moja siateczkowa zawieszka przy plecaczku towarzyszy mi we wszystkich wyprawach rowerowych i zawsze gdy na nią spoglądam myślę ciepło o Ofiarodawczyni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej. [shy] Jakie to wzruszające, tak mi sie miło zrobiło!

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.