sobota, 20 października 2018

Pomaluj mój świat...

Malutka zawieszka, dyndadełko...

Tak, kolorystycznie podobna do pokazywanej wcześniej. Każda strona inna. :)


Pisałam już kiedyś, zresztą widać to, że lubię czasem powtarzać motywy czy sposoby tworzenia. Trochę tak, jakby raz nie wystarczyło.... A te zawieszki są tak niewielkie, że rzeczywicie raz nie wystarcza :)
Zdaje się że lato nam się definitywnie skończyło, dni są coraz krótsze, zatem taka dawka optymizmu i gorących barw jest bardzo wskazana.

Wszystko, co miałam, zakładki i zawieszki, rozeszło mi się w ostatnich dniach. Nie wszystko zdążyłam pokazać,  ale na szczęście zrobiłam zdjęcia.

W ramach dzielenia sie optymizmem jeszcze moja ulubiona gazania :) Gwiazdeczka ;) Rzeczywiście kwitła całe lato. Ciekawe, czy przetrwa zimę... Chyba w przyszłym roku dokupię kolejne, bo to bardzo wdzięczna roślina.




8 komentarzy:

  1. Dyndadełka świetne i ponad czasowe !Kwiat ślicznie kwitnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne takie malowanie świata. Bardzo lubię gazanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba malować jak się umie :) Gazanie to moje tegoroczne "odkrycie" :)

      Usuń
  3. Mnie się ogromnie podobają wzorki na twoich pracach i w ogóle sama pomysłowość ich tworzenia a gazanie rzeczywiście piękne :)
    serdeczności przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję Ci serdecznie, ja tak bardzo sięcieszę, jak komuś sie podoba to, co robię. ;)

      Usuń
  4. Bardzo radosne dyndadełka, podobają mi się kolorki.
    A kwiat przyciąga uwagę.
    Pozdrawiam serdecznie Agatko😚🤗

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.