poniedziałek, 22 października 2018

Jesienne złoto

Wyjrzałam rano przez okno i skontastowałam, że na jednym drzewie już prawie zupełnie nie ma liści! Pozostałe drzewa przybrały głównie różne odcienie złota, od prawie żółtego po czerwonobrązowy, choć jest też troche zieleni jeszcze. No i winobluszcz porastający u nas krzewy śnieguliczki płonie czerwienią. Z drugiej strony domu mam czerwone liście buków i jarząbu. Lubię te jesienne kolory bardzo - w przyrodzie ;). Jeszcze niebieskie niebo do tego.... (niewiele go dziś).

W ubiegłym miesiącu uhaftowała mi się właśnie taka złociście jesienna zakładka. Trochę resztek nitek, trochę nowych...


Ciekawy efekt, nie do końca może widoczny na zdjęciu, dało zastosowanie ciemnogranatowego, stonowanego, obramowania. Zakładka jest przez to bardzo spokojna i wyważona. Powędrowała już gdzieś w dobre ręce, a ja znowu mam ochotę zrobić coś podobnego ;)

Dobrego tygodnia wszystkim życzę ;).

16 komentarzy:

  1. Bardzo fajne, ciepła kolorki.:) Udanego nowego tygodnia.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie to złoto wygląda na granatowym tle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeden z moich ulubionych zestawów kolorystycznych - złoto lub brąz z granatem.

      Usuń
  3. Zakładka na jesień jak się patrzy! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach! Jak pięknie ta zakładka komponuje się z moim jesiennym tematem :D Jestem ogromnie poruszona, bo ja dzięki liściom dębowym przestaję być jesienną daltonistką :D I tym sposobem widzę, widzę twoją jesienną zakładkę :D
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zocbaczyłam pierwsze zdjęcie u Ciebie to też pomyślałam, że pasuje do mojej zakładki :)
      Moc pozdrowień!!!

      Usuń
  5. Piękna Złota Jesień ma kolory, którym nie da się oprzeć...przynajmniej w naturze, no i w dekoracjach ...olśniewa...
    Ale w mojej szafie w ubraniach...jedna złotojesienna bluzka ;) to nie moje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie chyba żadnej złotojesiennej, jedna brązowa tylko... Co najwyżej jakieś złotojesienne szale się znajdą :).... a kiedyś nosiłam brązy...

      Usuń
  6. Urzekająca jest jej kolorystyka - magiczna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.