środa, 24 października 2018

Niebieskości

Zakładka z gatunku "technicznych".
Technicznych, bo na zakładkach z takim w miarę regulrnym wzorem rozmaici moi znajomi zawsze widzą coś związanego z techniką: a to robota, a to tor wyścigów samochodowych albo jeszcze coś tam innego.


Natomiast kolega, który tę zakładkę dostał na 50 urodziny natychmiast zaczął patrzeć, czy nie jest na niej ukryty jakiś napis - po doświadczeniach z zawieszką, na której testowana była jego spostrzegawczość :D.
Napisu jednak nie ma, symetria jest zachowana i - o i le dobrze pamiętam - generalnie haftując myślałam o jakiejś szalonej budowli (czyli też technicznie). No ale to już każdy sam może stwierdzić, co widzi ;)

10 komentarzy:

  1. Wow, podoba mi się to zastosowane tutaj operowanie kolorami. Zakładka jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, jak miło przeczytać takie słowa na dobranoc :)

      Usuń
  2. Agata, ja też w pierwszej chwili zaczęłam szukać napisu skrzętnie ukrytego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) No proszę! Czy ja naprawdę wygladam na podstępną osobę? :D

      Usuń
    2. Nie ;) Ty masz po prostu super zdolności ukazywania czegoś, czego może nie ma...a może jest ;) może to pismo jest jednak jakieś odległe :)

      Usuń
    3. Zapewniam, że tu naprawdę nic nie pisałam ;))
      Moc serdeczności!!!

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.