czwartek, 24 listopada 2022

Fiolet i czerwień

 Haftowałam tę zakładkę dość dawno, a kolory wyszły jakieś takie prawie-adwentowe. :)

Gdzieś już poszła bo nie widzę jej tu u mnie. Bardzo optymistyczna, żywa i energetyczna.

I fatalna do fotografowania - szczególnie gdy w grę wchodzi komórka,. Nie wiem czemu, pewnie to ja czegoś nie umiem ustawić, niezwykle trudno jest mi dobrze sfotografować czerwienie. Wczoraj zgrywałam wreszcie zdjęcia zaległych zakładek i załamywałam niemal ręce.

No ale ta jest (w porównaniu ze zdjęciami, które w końcu wyrzuciłam) całkiem, całkiem.

 Jest szaroburo, szybko robi się ciemno, ginę w rozmaitych rzeczach do zrobienia i... tak ogromnie cieszę się na ten nadchodzący Adwent :).


20 komentarzy:

  1. Cudna jest! Właśnie na tę lub podobne kolorowe zakładki natknęłam się, jak wlazłam do Ciebie pierwszy raz. Są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło. Tak co jakiś czas robię bardzo kolorowe. Ale teraz już zaczynam tęsknić za obrazkami na zakładkach.
      (zakładkę naprawdę zawsze można _dostać_ jeśli ktoś chce :) )

      Usuń
  2. U mnie też ponuro dzień krótki niesamowicie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna. Bardzo podoba mi się ten energetyczny zestaw kolorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ogromnie. Tej energii potrzeba teraz. Nawet z zakładki.

      Usuń
  4. Obejrzałam wszystkie trzy zakładki - tę i z poprzednich postów. Są cudne:) Pięknie miksujesz te kolorki. Pozdrawiam Agajko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za te słowa.
      Cieszę się, że się podobają.
      Musisz sobie w końcu coś wybrać lub zamówić ;).

      Usuń
  5. Cudowna jest !!! Baaardzo mi się podoba 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przypuszczałam, że twa kolory mogą dobrze ze sobą współgrać. Fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego. Wspaniałe marzenie - niech się spełni! (Chociaż hiszpańska kuchnia niezbyt mi podchodzi, no, może z wyjątkiem churrosów)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, jak to się stało, ale powyższy komentarz miał się znaleźć pod wpisem Rivulet. Skleroza czy igraszki bloggera?

      Usuń
  8. Ciepłe kolory są w sam raz na ponure dni.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny zestaw kolorów. Podziwiam za każdym razem. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. No to chyba dobrze, że kolory Adwentu!😁śliczna jest.

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.