środa, 30 listopada 2022

Teraz niebiesko

 Było kolorowo i energetycznie, to teraz niebiesko ;) Ale ta energia gdzieś tam też buzuje :)

Lubię łączyć rozmaite odcienie niebieskiego, przeplatać je w różnych układach i patrzeć jak zmieniają się w zależności od towarzystwa. Ten sposób robienia zakładek zawsze łączy się z pewną niewiadomą - ale też można czasem wprowadzić coś dla ożywienia i nawet gdy gdzieś po drodze zakładka wydaje się niekoniecznie super, to czasem jedna nitka innego kolory zmienia wszystko.

Pytano mnie ostatnio, ile czasu robi się taką jedną zakładkę. W sumie nie do końca wiem co do minuty (też to na pewno zależy od wzoru), ale pamiętam, że jak kiedyś liczyłam czas spędzony nad zakładką wyszło mi jakieś 14 godzin. To jest, trochę nie wprost wyrażona, odpowiedź na pytanie "ile kosztuje zakładka?". Nic nie kosztuje 😂😀.  Zdecydowanie milej jest rozdawać - zatem jeśłi ktoś chciałby zakładkę  proszę śmiało pisać To taka frajda :).


13 komentarzy:

  1. Świetna zakładka - lubię te kolory. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne. Ja też lubię niebieskości.

      Usuń
  2. Ta zakładka to odległe światełka domostw w grudniową noc. Piękna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście 😶. .Jak byłam mała, chodziliśmy do ciotki przez zaśnieżone pola. Wieś nocą tak właśnie wyglądała.

      Usuń
    2. Jak tak piszecie to i ja to widzę. Wędrowałam kiedyś przez kaszubskie pola po ciemku w głębokim śniegu :)

      Usuń
  3. A no proszę. Ja się cały czas zastanawiam nad tymi zakładkami. Jak Ty je robisz?Jeśli mogę to poproszę taką mozaikową. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plotę i przeplatam. Jest też etykieta "od kuchni", tam jest kilka zdjęć i wyjaśnień. ;)
      Musze zerknąć co mam jeszcze na stanie po weekendzie. Wyślij adres :) (mail wyświetla się na dole po lewej w profilu po najechaniu myszką na kontakt).

      Usuń
  4. Cudowne są Twoje prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio w szpitalu miałam książkę z Twoja zakładka i wzbudziła zainteresowanie Pani pielęgniarki też dziergajacej hehe 😀 w tym zestawieniu kolorystycznym świetna!!!

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.