sobota, 3 grudnia 2022

Kolejna pocztówka z kotem

 Pocztówka w pewnym sensie przeterminowana, bo sprzed jakichś trzech czy czterech tygodni. Kota spotkaliśmy podczas długiego niedzielnego spaceru, kiedy przechodził przez ulicę. po czym okazało się, że z niezrozumiałych powodów powędrował za nami nad jezioro. Nie wykluczam, że powiedziałam "kici-kici", ale nie głaskałam i nie karmiłam ;).


Kotek wytrwale szedł w pewnej odległości za nami dopóki z naprzeciwka nie nadeszli inni spacerowicze, z psem ;).

Poniższe zdjęcie to niemal "znajdź kota". Może ktoś pamięta? (https://aggajas.blogspot.com/2019/10/znajdz-kota.html). Niemal, bo tu jednak widać wyraźnie. :)



20 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia. A sądząc po kolorach przyrody, to raczej z października niż z listopada.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 6 listopada. Październikowe spacery zjadła mi choroba.
      Cudnie było.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ale mimo wszystko nie zaprzyjaźnialiśmy się zbytnio.

      Usuń
  3. widzę kota, widzę kota!!! :))) Znalazłam (chociaż raz :)))!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są śliczne, bardzo z taką baśniową nutą. Moja ulubione to  to pierwsze, mega śliczne, ładny kadr, total magia bije z tych zdjęć. :) 
    Miej radosny dzień. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, to była taka bajkowa chwila. Też mi się te kolory szalenie podobają.

      Usuń
  5. No, no. Rzadka okazja, żeby taką magiczną fotę pstryknąć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kociaki potrafią dać tyle radości swoją obecnością:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie mój kot oczywiście, ale wydawał się bardzo towarzyski. I niezależny.

      Usuń
  7. Historia prawie jak z jakiejś baśni. Uwielbiam koty - mają w sobie tajemniczą magię.
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię koty, bo mają dużo wdzięku.
      Tak, umiałabym ułożyć baśń do tych zdjęć :).

      Usuń
  8. Ładne zdjęcia, ja wczoraj byłam u sąsiadów którzy mają 2 male kotki...nie potrzebny telewizor.🤣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Mogłabym mieć kota. Ale nie mieszkam sama.

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.