sobota, 17 grudnia 2022

Różany gąszcz

 Nowa serwetka w róże. Wykorzystałam ten wzór bardzo rozmaicie. Między innymi całościowo na nietypowych skrzynkach.


Skrzynki są dość długie, chyba ok 40 cm, i mają boczne ścianki z dwóch szczebelków. Bardzo przydatne.




Nie robiłam ich równocześnie (po drodze powstała inna skrzyneczka). Świadomie zachowałam różnicę na wewnętrznych bokach.



Dopiero przy robieniu zdjęć zorientowałam się, że na każdej z nich serwetka od spodu ułożona jest tak samo, ale wewnątrz jest obrócona o 90 stopni. Czyli są bardziej inne niż początkowo myślałam.

Ten wzór doskonale pasuje do moich ulubionych drobnych różyczek pokazywanych wielokrotnie.

14 komentarzy:

  1. Piękna serwetka i śliczniutkie skrzynki.
    Obecnie wyleczona jestem z serwetkowego zauroczenia, ale mam ich jeszcze spory zapas z czasów kiedy specjalnie wchodziłam do niektórych sklepów, żeby wyjść stamtąd przynajmniej z jedną paczuszką.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdeczności, Alino. Ja staram się nie kupować za wiele, patrzę zdecydowanie czy wykorzystam i do czego...

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Thank you so much. Even prettier when seen in real life. :)

      Usuń
  3. Superbonitas. BESICOS🎄🎄

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne no i się napracowałaś przy tych szczebelkach bocznych 😉

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.