czwartek, 17 listopada 2022

Ciekawy kształt

 Blog się mi nieco przykurzył, ale to dlatego, ze robiliśmy z mężem mały remont. Wynik udany. Ale.... dopadł nas efekt domina. Ruszamy jedno, to potem rusza się drugie, trzecie, czwarte, dziesiąte... Nowa organizacja domu pożera czas. Do tego inne zajęcia...

W wolnych chwilach jednak coś tam dłubię. Tylko brak czasu i energii na zgranie i uporządkowanie zdjęć :).

Dziś nieduży słoiczek w nietypowym kształcie. Ozdobienie nie całości ścianek, a tylko zrobienie ozdobnego pasa wymyśliłam już bardzo dawno. I nawet pomalowałam. Teraz tylko wykończyłam z myślą o konkretnej osobie.


Pokrywka dostała tylko biały kwiatek, tak ascetycznie. 


Przyznam, że jestem zadowolona z efektu.

18 komentarzy:

  1. Organizacja domu pochłania, to prawda. No, ale cieszę się, że się udaje. Słoiczek jest bardzo piękny i bardzo uroczy. Zadań macie dużo z tego, co przeczytałam, ale  wszystkiemu podołacie i będzie cacy. Pozdrawiam cieplutko, miło, że i tak znalazłaś czas na bloga, to cieszy. :))) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za tyle dobrych słów. Jakoś powoli dajemy radę.

      Usuń
  2. Rozumiem ponieważ też ostatnio nie mam czasu. Słoik piękny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Remontu nie mam i czasu też nie mam:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Słoik elegancki, a jego kształt sprawia, że po zdjęciu pokrywki może służyć jako wazonik na kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja myślałam, że tylko mnie skróciła się doba:) Fajny pojemnik na cosie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba juz z wiekiem zwalniam. Tak myślałam, że w zasadzie wszystko tam można włożyć.

      Usuń
  6. hahahaha... ja też zwracam uwagę na różne kształty słoiczków :D Śliczny wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki ciekawy kształt or razu milej się ozdabia. Dzięki.

      Usuń
  7. Bardzo ładnie się prezentuje 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam problemy z organizacją mieszkania bo jest małe i musiałabym wiele najpierw wyrzucić a ja kocham bibeloty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 🌞 to tak jak ja.
      Ale też lubie je robić, więc idą w świat...

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.