środa, 3 września 2014

Pankot

Przedstawiam spotkanego wczoraj Pankota.

Okoliczności tzw. losowe poprowadziły mnie na Wybrzeże. Wczoraj późnym wieczorem okazało się, że Ciotka szyjąca do tej pory urocze kurki zmieniła repertuar na koci (w końcu też na k). A że szukałam prezentu dla pewnej bliskiej czasowo solenizantki, uznałam, że będzie jak znalazł.

Pankot jest kotem kanapowym, który jednak potrafi znaleźć sobie i inne miejsca. Wybrażam sobie, że moje dzieci wysłałyby go na pewno na karnisz od firanki w salonie, bo pasuje kolorystycznie (a wszak koty lubią się wspinać). Na drzwiach fantastyczne wrażenie robiła cała pięciokotowa rodzinka (każdy trochę inny, to samo umaszczenie tułowia), ale całej rodzinki nie biorę. Zasugerowałam tylko Ciotce różne wielkości przyszłych kotów, aby było więcej egzemplarzy kolekcjonerskich :)). Propozycje kolorystyczne ma przygotowane świetne.
Tadam...







22 komentarze:

  1. Ale fajny!!!!!!!!!!!
    Ja chcę też takiego!!!
    Proszę o namiary!!!!!!!!!!?????????????????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny.
      Posłałam Ci na formularz z bloga. Może się uda dogadać (to nie ze mną oczywiście) ;))

      Usuń
    2. nic nie dostałam:( proszę o powtórkę:)

      Usuń
    3. Napisałam. Albo Ty napisz do mnie :))

      Usuń
  2. A zdrzemnąć się na nim da? Czy za twardy? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny :))))) pomysłowa Ciocia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Superkot. A może tak ....szczurek następnym razem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż zaczęłam mieć ochotę na zmierzenie sie z tematem. :))
      Postawimy przed nią to wyzwanie?

      Usuń
  5. Pankot jest po prostu uroczy! :)
    :***

    OdpowiedzUsuń
  6. To jest kot -klamkowiec.Świetnie prezentuje się na klamce.Twój jest przeuroczy!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na klamce? Świetny pomysł, dołączę do prezentu instrukcję obsługi! Dzięki! Pozdrawiam również.

      Usuń
  7. Karnisz czeka wytarty z kurzu!
    kum(+d)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super pomysł na taki " kociniec" :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że rozejdzie się po ludziach :))

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nowa włąścicielka jest tego samego zdania :))

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.