wtorek, 5 czerwca 2018

Moje własne Bieszczady

Przyszły właściwie wczoraj, ale ponieważ u nas listonosz po prostu nie przynosi paczek niemieszczących się do skrzynki, więc dopiero dziś osobiście odebrałam je z poczty.

Moje własne Bieszczady.

Prześliczne.


Autorką obrazu jest Basia. Artystka, poetka i malarka, matematyczka:), do tego robiąca piękne zdjęcia i wnosząca wiele dobra w życie swojej rodziny i lokalnej społeczności.
Obraz zupełnie niespodziewanie trafił do mnie w ramach losowania z okazji 350 000 odwiedzin Basi bloga. Liczba ta mówi sama za siebie - warto tam zajrzeć ;).

A ja - ciągle zaskoczona, że to właśnie do mnie przyszedł taki piękny prezent, cieszę się niezmiernie i teraz będę szukać odpowiedniej ramy. I godnego miejsca na ścianie.

A z tyłu obrazu jest wypisana osobista dedykacja, co czyni ten podarunek jeszcze cenniejszym.

Basiu, bardzo dziękuję!!!!


16 komentarzy:

  1. Agatko, cieszę się bardzo, że mąż wybrał jedynkę i że ten obraz trafił do Twojego serca. Teraz trzeba koniecznie wybrać się w Bieszczady, my z mężem planujemy taki wyjazd w wakacje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, jeszcze raz. W tym roku niestety w Bieszczady nie pojedziemy. Pozdrów je ode mnie...

      Usuń
  2. Widziałam go już, cudny :) Choć też żółty też był piękny, z rzepakiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny obraz wygrałaś , tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny obraz, gratuluję wygranej.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie.
      Zaskoczyła mnie ta wygrana :)

      Usuń
  5. Cudowny obraz. Basia to prawdziwa artystka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdziwa. Najprawdziwsza.
      Artystka.
      Cieszę się, że choć tak internetowo możemy się znać.

      Usuń
  6. Przepiękny :)
    Cudowna niespodzianka i prezent :D

    OdpowiedzUsuń
  7. What a GREAT painting, Agaja!!!!!!!!!! You are an artist, my friend!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. You are right about the greatness of the artist who painted this picture. I got is as a gift from one of my friends~.

      Usuń
  8. To jest piękne! Uwielbiam kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basia is certainly happy that so many persons admire her work!

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.