środa, 30 maja 2018

Zaskoczenie

Jakiś czas temu kupiłam sobie oplątwę.
To roślinka taka. Tillandsia.
Oplątewka w sumie raczej, bo malutka, w mini donicznce.
Ponieważ podobno mało wymagajaca, to tylko wstawiłam do czerwonego szklanego świecznika, który z powodzeniem pełni rolę osłonki na doniczkę i zapewnia drenaż (bo jest przestrzeń pod dnem domiczki).
Postawiłam toto na stoliczku przy sofie i tak sobie stało ciesząc oczy cienkimi listkami i różowoczerwonawym kłosem-pióropuszem. Podlewałam co jakiś czas.


W poniedziałek rano popatrzyłam...
.... i poszłam zapytać Najstarszą Kamzikownę co mi wetknęła do roślinki...
(doświadczenie życiowe...)

 
 
A to nie ona.
Moja oplątwa zakwitła!


Rano kwiatek był jeszcze skulony. Wyglądał jak wetknięty w pióropusik kawałek fioletowej chusteczki czy tiulu.
Po południu rozwinął się.


I tak trwa.
Fioletowa trójramienna gwiazdka.

Radość drobiazgów!

(A w poniedziałek spotkała mnie jeszcze inna radość ale o niej napiszę innego dnia).

22 komentarze:


  1. To wygląda tak egzotycznie!


    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, it's so gorgeous!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooo? Ale Ci zrobiła niespodziankę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Zupełnie nie kojarzyłam, że to tak kwitnie.

      Usuń
  4. Ja też bym pewnie pomyślała, że ktoś doczepił kwiat, żeby mi zrobić kawał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka wspaniała niespodzianka, co za szczęście. Cudownie Ci zakwitła. Widocznie poczuła się u Ciebie bardzo dobrze. Dziękuję za podzielenie się tym widokiem. :*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja sie wcale nią za bardzo nie przejmowałam ;)

      Usuń
  6. Ale piękna! Śliczna zapłata za Twoją opiekę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki śliczny kolor. Taki trochę zaskakujący przy tej roślince :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor chyba nawet ciut bardziej w fiolet w realu. Zaskakujący - tym bardziej podejrzewałam dowcip. :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Oj tak tak. Szczególnie ostatnio w jednym losowaniu!!!

      Usuń
  9. Śliczne. Z tym ze ja ręki do kwiatów nie mam. Chyba nawet kaktus by się przy mnie zmarnował :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do kaktusa to trzeba sie przyłożyć solidnie... chyba że zaczniesz go podlewać ;)
      Choć i u mnie kaktusy jakieś padały... niekoniecznie pewnie tylko z mojej winy ;)

      Usuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.