poniedziałek, 18 czerwca 2018

Jak klejnociki

Ja widać dopadła mnie rzeczywistość, jak to się mówi "na maksa" i nie wyrabiam z napisaniem czegokolwiek na blogu. I jeszcze trochę tak pewnie będzie.

Ale wyrywam chwilę, aby pokazać zakładkę, która spodobała mi się (w realu) na tyle, że robię kolejną podobną (i robię, i robię, i robię...).


Najbardziej pracochłonne było chyba wyszywanie rameczek dookoła każdego z kwadracików. Efekt jednak bardzo mi odpowiada. Kwadraciki wyglądają jak precyzyjnie oszlifowane oczka w pierścionku ;). To znaczy tu by musiała być cała bateria pierścionków...

Pozdrawiam serdecznie wszystkich cierpliwie zaglądających.
Ja ufam, że moje zarobienie w końcu się skończy. A choć jakieś fotki postaram się czasem wrzucić :)

I  pochwalę się jeszcze, choć to żadna moja zasługa, że doszły nam w rodzinie kolejne trzy literki bez kropki :) (w wersji angielskiej dwie literki). :D

20 komentarzy:

  1. Coś niesamowicie pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Klejnociki urocze! Gratuluję trzech literek bez kropki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. I przekażę (albo właśicielka sama doczyta) :)

      Usuń
  3. Cudowna zakładka Agaju. Gratuluję kolejnych trzech literek bez kropki

    OdpowiedzUsuń
  4. It's so gorgeous!! I love the beautiful design and colors!! Have a great day!! Big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    OdpowiedzUsuń
  5. Ileż Ty masz pomysłów na zakładki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta jest wyjątkowo piękna- kolorystyka i wzór na " 6".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Basiu. Tak bardzo cenię Twoje zdanie ;)

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Hm, jakaś podświadomość działała widać :) I już wiem czemu mi się podoba ;)

      Usuń
  8. Ha! Znalazłem praktycznie identyczną w pewnej książce :)
    Dzięęęki!

    OdpowiedzUsuń

Miło będzie przeczytać Twój komentarz :)

Proszę jednak nie wykorzystywać komentarzy do reklam rozmaitych usług.
Komentarze z reklamą będę usuwać.

Thank you for commenting!
However, please do not use comments to advertise any products. Comments with advertisements will be removed.